Jean Michel Jarre på vej til Nodjylland?!?
Fra : Lars Nielsen

Dato : 17-09-01 17:38

Der arbejdes på planer om at få den legendariske franske musiker Jean
Michel Jarre til Nordjylland. Han skal i givet fald give en
udendørskoncert ved en vindmøllepark i Sulsted, Vendsyssel (ca. 10-15 km
nord for Aalborg).

Koncerten skal ifølge DR/Nordjyllands Radio arrangeres af
Muskelsvindsfonden med støtte af vindmølleproducenten NEG Micon. For at
få budgettet til at hænge sammen mangler man dog yderligere op til 25
millioner kroner i sponsorbidrag.

Hvis brikkerne falder på plads vil koncerten (som næppe er et helt
dækkende udtryk for denne begivenhed) formentlig finde sted i september
2002 med 50.000 tilskuere på plads.

Læs også:
<http://www.tv2nord.dk/main.asp?ID=3865&type=regionalenyheder>

Uha det lyder spændende ...

Fra : Lars Nielsen

Dato : 17-09-01 17:43

Rettelse:
Subj. skulle selfølgelig være 'Jean Michel Jarre på vej til
Nordjylland?!?'

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 17-09-01 21:21

On Mon, 17 Sep 2001 18:38:15 +0200, "Lars Nielsen"
<fjerndette_lkn@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
>
>Hvis brikkerne falder på plads vil koncerten (som næppe er et helt
>dækkende udtryk for denne begivenhed) formentlig finde sted i september

Læs også
http://www.jp.dk/dbp/internetavisen/kultur/artikel&art_id=3451151

Det ville være for stort!!
Men der skal findes 25 mio. på 6 uger, så.........

Jeg så ham for nogle år siden i Tyskland. Enorm oplevelse!

Morten Bowman Hansen
bowman@.stofanet.dk

Fra : Betina Young Anderse~

Dato : 19-09-01 19:11

In article <rmmcqtgs5ilil1jemsm4loscfq3neilsc6@4ax.com>,
bowman@mail1.stofanet.dk says...
> Det ville være for stort!!
> Men der skal findes 25 mio. på 6 uger, så.........

Hmmm, der stod september 2002, så læg du bare et år til

Betin@

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 19-09-01 23:13

On Wed, 19 Sep 2001 20:10:46 +0200, Betina Young Andersen
<FruGraaspurv@hotmail.com> wrote:

>In article <rmmcqtgs5ilil1jemsm4loscfq3neilsc6@4ax.com>,
>bowman@mail1.stofanet.dk says...
>>
>Hmmm, der stod september 2002, så læg du bare et år til
Nej de skulle finansiere 25 mio. i løbet af 6 uger ellers ville han
droppe projektet og lave det et andet sted.
Men ja det tager et års tid at arrangere

Morten Bowman Hansen
bowman@.stofanet.dk

Fra : Uffe Holst

Dato : 17-09-01 23:44

In an article of 17 Sep 2001 Lars Nielsen wrote:

> [...]
> Michel Jarre til Nordjylland. Han skal i givet fald give en
> udendørskoncert ved en vindmøllepark i Sulsted, Vendsyssel (ca. 10-15 km

Ja, det stod nævnt i Berlingske Tidende for en uges tid eller to siden. Ja,
min bror skal jo nok et smut til Nordjylland til den tid.

--
Uffe Holst