Titel på nummer.
Fra : razz

Dato : 17-09-01 15:56

Hej.

Nu har jeg 2 gange set en musik video, over et rigtig fedt nummer, men begge
gange har jeg glemt at skrive ned hvem det er, og dernæst glemt det
selvfølgelig.

Teksten i omkvædet går på noget med "be allright" sunget med den der Cher
effekt. I Selve videoen er det en af kokkene der synger, og går dernæst ud
og scorer den hotteste babe, og det hele ender med en stor gang Linedans. Et
bud kunne være Manic Street Preachers, men jeg synes ikke lige jeg har
kunnet finde noget når jeg har søgt på dem. Håber i kan hjælpe mig PLZ...!

/razz

Fra : Thomas Rosenkrantz H~

Dato : 17-09-01 19:20

What???
Manic Street Preachers??? du må ha' spist søm..........! hvordan kan du
komme med sådan et bud?

-Thomas

--
"It has been my duty to practise six hours a day. Fuck my guitar. Too easy."
- Richey James

www.staybeautiful.dk

Fra : razz

Dato : 17-09-01 20:59

> What???
> Manic Street Preachers??? du må ha' spist søm..........! hvordan kan du
> komme med sådan et bud?
>
> -Thomas

Så kom da med et bedre..!! det er jo ligesom det der er ideen...

/razz

Fra : Anders Bro Bystrup

Dato : 18-09-01 20:52

"razz" <rasmusbirck@dak.k64.dk> wrote in message
> [...]
> bud kunne være Manic Street Preachers, men jeg synes ikke lige jeg har
> kunnet finde noget når jeg har søgt på dem. Håber i kan hjælpe mig

Ha ha, det må være Fun Lovin' Criminals med nummeret Bump, hvori ordene
"gay night" synges med omtalte effekt. Sjov sang, sjov video.

Mvh
Anders

Fra : razz

Dato : 19-09-01 15:05