Kawa 5 - markering af ord med dk tegn
Fra : Lars Mikkelsen

Dato : 17-09-01 15:50

Er der nogen der ved om man kan få fixet kawa 5, så man kan markere hele
ordet, selv om der indgår danske tegn (æøå).

Fra : Kresten P. Vester

Dato : 17-09-01 17:45

Jeg er blevet så træt af den version at jeg er gået tilbage til version
3.51a.
Med den kan man også markere noget med piletasterne. Den markering
forsvinder også hvis man flytter piletasterne i stedet for i de nyere
version hvor markeringen bare bliver udvidet.

--
"KRISE"
REGISTERED TRADEMARK OF FCK

Fra : The MaXx

Dato : 17-09-01 23:01

> Med den kan man også markere noget med piletasterne. Den markering
> forsvinder også hvis man flytter piletasterne i stedet for i de nyere
> version hvor markeringen bare bliver udvidet.

Du kan jo bare slå "persisten selections" fra i Kawa 5.
Det har jeg da gjort....

The MaXx

Fra : Mads Pedersen

Dato : 18-09-01 13:32

> Du kan jo bare slå "persisten selections" fra i Kawa 5.
> Det har jeg da gjort....

hmmm, kunne du fortælle, hvor du har fundet den mulighed? Efter at have ledt
lidt efter det, har jeg ikke fundet noget.

På forhånd tak,
Mads Pedersen
mpedersen@mail1.stofanet.dk

Fra : Lars Mikkelsen

Dato : 18-09-01 21:39

"Mads Pedersen" <mads@mads-p.dk> wrote in message

> hmmm, kunne du fortælle, hvor du har fundet den mulighed? Efter at have
ledt
> lidt efter det, har jeg ikke fundet noget.

Du skal gå ind i menuen Costomize -> Editor -> Environment. Vælg fanebladet
Keymap og tryk på Keymap Options... Fjern fluebenet ved Persistent
Selections...

Der er ikke nogen der ved om det med æøå (se evt start af tråd) kan lade sig
gøre?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-09-01 22:39

Lars Mikkelsen skrev:

>Der er ikke nogen der ved om det med æøå (se evt start af tråd) kan lade sig
>gøre?

Det er ikke helt svar på dit spørgsmål, men JCreator, som er
gratis og ligner Kawa, har ingen problemer med danske bogstaver i
teksten. Den sidste version nægter dog - sært nok - at acceptere
dem i workspace- og projektnavne hvilket den foregående ikke
gjorde.

--
Bertel