GPS holder til MC
Fra : Søren L Hansen

Dato : 17-09-01 14:40

Er der nogen der har købt GPS holderen til motorcykelbrug, er den solid
osv, kan den bruges på offroaderen, ellers
skal jeg gå efter denne mere solide model fra http://www.touratech.de/:

billeder under www.garmin.de under zubehør til Etrex, Halterung für
Motorrad, v. Touratech

I øvrigt har disse touratech et meget omfattende udstyrsprogram til
stortouring.

--
Søren
lindholt@person.dk

Fra : ole

Dato : 17-09-01 16:22

Jeg har ikke købt holder, men er også interesseret.
Har dog købt 2 cd rommer, Danmark og Tyskland,
hø hø.
De hedder mapsource.....
Der skal dog være nogen ram i, dyret før man kan have det hele.

Hilsen Ole

Fra : Søren L Hansen

Dato : 17-09-01 21:58

"ole" <om@ifom.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hø hø.
> De hedder mapsource.....
> Der skal dog være nogen ram i, dyret før man kan have det hele.

Ja jeg har bare en alm etrex, til gengæld gav jeg ikke ngoet for den, min
rigtig rare fætter i Canada sendte mig den bare...
På Triumphen har jeg sat den på styret med en Basta cykelygteholder og en
postelastik. MEn på offrowderen skal der vist andre boller til...

Fra : Anders Winther

Dato : 18-09-01 10:04

> [...]
> Er der nogen der har købt GPS holderen til motorcykelbrug, er den solid
> osv, kan den bruges på offroaderen, ellers
Ikke nødvendigvis..
Se hvordan jeg har monteret min Garmin eMap:
http://www.hovhov.dk/pictures/gps/gps-1.JPG
http://www.hovhov.dk/pictures/gps/gps-2.JPG
http://www.hovhov.dk/pictures/gps/gps-3.JPG
http://www.hovhov.dk/pictures/gps/gps-4.JPG
http://www.hovhov.dk/pictures/gps/gps-5.JPG

Jeg har købt "beslaget" hos www.thansen.dk
http://www.thansen.dk/product.asp?c=1345548&n=283054855&pn=283055180

Og tasken har jeg købt hos en Blue Tel butik.. Det er en universal-taske til
mobiltelefoner..

Mvh.
Anders Winther
XJ600S

Fra : Mich@el

Dato : 19-09-01 00:37

Hej Anders.

Anders Winther wrote:

> Se hvordan jeg har monteret min Garmin eMap:

Nemmerlig - Nemt, billigt og holdbart. Lige som min.
--

Med tilbagelænet hilsen.........

(o; dk.fritid.motorcykel

Mich@el

Yamaha XV 1100 Virago
Med i http://www.mc-customania.dk
Virago MC Club Danmark # 1101

Loud pipes saves lives

Fra : Anders Winther

Dato : 19-09-01 08:22

> Nemmerlig - Nemt, billigt og holdbart. Lige som min.
All credits goes to Mich@el..

Mvh.
Anders Winther