London - Hotel, restaurant og underholdnin~
Fra : RacingBabe

Dato : 17-09-01 13:50

Hej!

Jeg skal planlægge julefrokost for firmaet og har tænkt på London.

Vi skal afsted en fredag og hjem igen søndag.

Det jeg nu søger er et hotel i City med bar/opholdsrum. Behøver ikke være
fancy.

Desuden en restaurant hvor vi kan holde julefrokost lørdag aften. Det skal
ikke være et fint og stille sted, men gerne et sted hvor der er evt. musik
osv.

Hvad skal vi opleve????
Kan man lave et eller andet hvor vi skal være lidt aktive, altså ikke
normale turistserværdigheder. Paintball, bueskydning osv.

/ Jeanne

Fra : Marie Plesner Kønig

Dato : 17-09-01 22:35

Hejsa

Prøv at tage ind på denne side - har brugt den til at booke hotelværelser -
og man kan samtidig også booke musical/teater-billetter:
www.londontown.com
Den er rigtig god.
Personligt anbefaler jeg Holiday Inn Mayfair - lige ved siden af The Ritz
samt 5 minutters gang fra Piccadelli circus og Leichester Square. (
www.holidayinn.com

VH Marie

Fra : J.

Dato : 18-09-01 13:15

Hey kan jeg ikke få et job i dit firma?????

Jo

Fra : RacingBabe

Dato : 18-09-01 13:46

"J." <Heldgaard71@Hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hey kan jeg ikke få et job i dit firma?????
------------

Turen til Island blev droppet, da det blev omkring 100.000, og det syntes
chefen desværre var for meget at ofre på 8 ansatte med påhæng. Helt ærligt,
og det var ellers ham selv der foreslog det

Så nu går turen måske til London.

/ Jeanne

Fra : J.

Dato : 18-09-01 14:19

Ja ikke fordi jeg har noget at brokke mig over, vi skal på cruise til Oslo,
hvilket jo ikke er en ringe julefrokosttur. Jeg var offentligt ansat før og
der skal man jo betale for sig selv, hvis man vil holde julefrokost.

Jo

Fra : ole damgaard

Dato : 20-09-01 16:33

en aktivitet, der ikke kræver alt for meget er London Walks - fremragende
guides fører jer rundt i dele af london som I ellers ikke ville finde selv.
Prøv f.eks."Jaclk The Ripper Haunts" en aften/nattetur rundt i dokkernes
omegn med masser af uhygge.
http://www.walks.com/