SV 650S tager ikke rigtige omdregninger
Fra : saleh

Dato : 17-09-01 13:50

Jeg har en SV650S jeg har et problem med at få den til at gå ordenligt
den hakker i tomgang og slukker. Mellem 4 og 5.000 omdrejninger er den
helt død den kan simpelthen ik klare at trække noget som helst (den
hakker og sprutter).
Jeg har skiftede tændrør og luftfilter, har haft den hos forhandleren,
og de har målt på motoren og alt sku være ok også elsystemet.
Jeg ved ik om det er et vand problem? Jeg har hørt at SV'erne ikke er så
gode til at tåle vand.
Jeg håber at der nogen der ved hvad jeg snakker om og kan hjæpe mig ud
af det problem, det er pisse irriterende.
Tak på forhånd...

http://www.kandu.dk/

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 17-09-01 14:44

Har hørt at nogle har probs. med forreste cylinder når man kører i kraftig
regn. Det sprøjter lige fra forhjulet og op på tændrørshætten.

Er det kun i regnvejr du har problemet ?

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Armand

Dato : 17-09-01 15:21

saleh <saleh.news@kandu.dk> skrev i en

> Jeg ved ik om det er et vand problem? Jeg har hørt at SV'erne ikke er
> så gode til at tåle vand.

Ingen motorcykel kan alligevel repareres on-line, hvorfor der skal
knofedt til før eller siden - Så hvorfor ikke før??

Hvis man har bare den ringeste mistanke om vand i karbunaderne er det
sågu' da simpelt at tømme svømmerhusene, for at se om dét hjalp :-|
Andre vandproblemer (SV'erens?) kan være vandfyldte tændrørshætter, samt
de huller som tændrørene er skjult nede i!

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 17-09-01 15:27

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev:>

> [...]
>
> Hvis man har bare den ringeste mistanke om vand i karbunaderne er det
> sågu' da simpelt at tømme svømmerhusene, for at se om dét hjalp :-|

Rolig nu, mon ikke det var problemet med tændrørshætterne han havde hørt om

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : John Ravn

Dato : 17-09-01 20:49

Hejsan,
hvad med at prøve at hælde rigeligt karburatorsprit i tanken, således evt.
vand i tanken kan køres igennem systemet!
De generelle symptomer vedr. SV650S kan jeg ikke genkende. Kørte fra Ærø 9.
SEP til Skovlunde i det mest elendige regnvejr, først kraftige byger dernæst
fra Storebælt i kontinuerligt regnvejr - ingen problemer - selv med lillemor
på bagsmækken og bange bilister i alle 3 spor nordpå fra sammenfletningen.
Masser af power og ufb gennemsnitshastighed.
John
SV650S

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 17-09-01 21:37

> [...]
> på bagsmækken og bange bilister i alle 3 spor nordpå fra sammenfletningen.
> Masser af power og ufb gennemsnitshastighed.

Jeps - det minder mig om da jeg kørte fra et-eller-andet sted på Sjælland
til Århus (370 km) d. 1/3-00. Blot et par bøtter karburatorsprit i
undervejs, og så 2 cm is på alt hvad der vendte fremad (inkl. mig selv) da
jeg nåede Århus

Mvh
Steen

Fra : Thomas Fries

Dato : 17-09-01 22:10

Hejsa

SV650(S), kan have problemer med at drænrøret som leder vand væk under
tankdækslet kan være klemt et eller andet sted. Hvis du så har kørt i
regnvjer eller vasket den, kan der komme vand i benzinen, fordi det ikke kan
løbe væk. Prøv at se om det lille hul under tankdækslet er fyldt med vand,
og hvis det er, så led efter drænslangen og få den "rettet" ud. Du kan læse
mere om problemet på http://vclub.dk under Teknik/SV650/Vand i systemet.Det
er for øvrigt en fed side, med mange gode informationer.

Mvh
Thomas Fries
SV650S