Søges: Vejledning til Comet de luxe telefo~
Fra : Sven Fafner

Dato : 17-09-01 09:08

Jeg søger en vejledning til "programmering" af en Comet de Luxe telefon.
Jeg har søgt på internettet men ikke fundet noget. Er der nogen af jer der
kan hjælpe ?

--
Venlig hilsen
Sven Fafner

Fra : Finn Hybjerg Hansen

Dato : 17-09-01 10:47

Fra : Sven Fafner

Dato : 17-09-01 14:09

"Finn Hybjerg Hansen" <fhh@kom.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har en til en Comet Basis, er det nogen hjælp?

Jeg tror det desværre ikke. Comet de Luxe har et antal genvejsknapper hvor
man vist kan lagre telefonnumre plus nogle andre knapper med delvist
uforståelige tegninger. Disse knapper har Comet Basis vist ikke ?
--
Venlig hilsen
Sven Fafner

Fra : Tom Christensen

Dato : 17-09-01 17:02

Hej Sven - gamle kollega!

Jeg sidder her med en gammel, gulnet "Betjeningsvejledning til Comét deLux"
Hvis du mailer mig din snailmail-adresse, skal du få den forærende.

Tom Christensen

(fjern nomail- hvis du vil maile til mig)

Fra : Sven Fafner

Dato : 18-09-01 14:52

"Tom Christensen" <reenchri@nomail-e-box.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Sven - gamle kollega!

Hva' søren ?! Hej Tom !

> Jeg sidder her med en gammel, gulnet "Betjeningsvejledning til Comét
deLux"
> Hvis du mailer mig din snailmail-adresse, skal du få den forærende.

Tak skal du have.
Jeg har sendt dig min adresse via email.
Tak for hjælpen !

Hilsen Sven