Indtastning af kode linie
Fra : Danlamp Teknik

Dato : 17-09-01 08:24

Hejsa
Jeg er ved at indtaste en "meget" lang kode linie, på et tidspunkt ville
VB-programmet ikke tillade flere tegn i linien.
Er der mulighed for at lave et eller andet, så jeg kan forsætte på næste
linie ?

Henrik

Fra : Kim Roar Roth

Dato : 17-09-01 09:22

Hej Henrik

Du lave et mellemrum og bruger tegnet _ (Underscore)

Hilsen Kim Roth

Fra : Danlamp Teknik

Dato : 17-09-01 09:17

Hvis jeg prøver på det bliver linien bare RØD ?

Henrik

Fra : Kim Roar Roth

Dato : 17-09-01 09:40

Hej Henrik

Hvis du f.eks vil dele denne linie kan det gøres sådan, uden at linien

bliver rød. Det kan tænkes at du ikke kan dele koden lige der, men prøv et
andet sted

Text1.Text = Text1.Text & Format(grader, "0.0") & ": " & Format(tabel,
"0.0000") & vbTab

Fra : Lars Jakobsen

Dato : 17-09-01 12:41

Nedenstående gælder (svjv) ikke for VB3...