Virago eller Dragstar eller ...?
Fra : John Thomsen

Dato : 16-09-01 23:23

En bekendt af mig er netop begyndt på køreundervisning for at få
MC-kort efter at ....
1) jeg fik lokket hans kone med ud på en prøvetur på mit beskedne
bagsæde; hun der ellers var skrækslagen for alt MC-relateret
2) hans nye svigersøn har besøgt ham på sin H-D
3) han og konen for vistnok anden gang sad inden for ruderne på "Lille
Peter" og så de mange glade Bakke-gæster for nylig

Nu er han så begyndt at fable om, hvilken maskine han gerne vil ha'
Det ultimative for ham har altid været en H-D, men det har han nu
indset han sikkert ikke når at få råd til før han kan tjene sort på
"efterlønnen"....
Så lige nu fabler han om en DragStar....

Så er det jeg gerne vil høre fra "kendere" her på NG, hvilke forskelle
- gode som dårlige - der kan være til eksempelvis Virago, og hvilke
andre alternativer der måtte findes parkeret i samme boldgade...

Venligst
John

Fra : Klaus Madsen

Dato : 16-09-01 23:47

Kig evt. på min hjemmeside www.virago-star.dk der finder du alt om Virago og
Star modellerne.

Mvh. Klaus
Den "Ultimative Virago side" www.virago-star.dk
Kører du Custom/Chopper MC, så se her: www.custom-mc-turklub.dk

Fra : Jens Didriksen

Dato : 17-09-01 09:28

Hvis nu alligevel interessen for HD er tilstede er www.harleyluja.dk
måske et besøg værd.

Desuden kan han jo altid melde sig ind i landetstørste mc-klub på
www.hdc.dk når køretøjet er bragt hjem fra forhandleren.

Endelig BEHØVER det jo altså ikke koste en arm at erhverve en HD.

Hygge fra Jens