GEForce2 MX - PCI
Fra : Tonny Lauridsen

Dato : 16-09-01 22:16

Jeg har investeret i et GeForce 2 MX til PCI port, da jeg ikke har AGP.

Mit problem er, at det fryser hele skærmen, hver gang jeg prøver at køre
video eller 3D spil, og det er jo noget "træls", når det jo var noget af
formålet med, at købe nyt.

Min PC er en Compaq Presario 7592, med et skærmkort på bundkortet. det kan
ikke slås fra, men i BIOS kan man vælge, at det skal være sekundært.

Er der nogen der har erfaringer i dette problem ?

mvh

TL

Fra : danni plougmann

Dato : 16-09-01 22:38

prøv at kigge i manualen til bundkortet
jeg tror der er en jumper et eller andet sted på bundkortet
der skal flyttes for at afbryde det grafikkort der er i bundkortet.

Mvh danni plougmann