London
Fra : Bo Jørgensen

Dato : 16-09-01 22:17

Hejsa
Jeg er ved at planlægge en rejse med familien til London. I efterårsferien.
Vi har tænkt os at flyve derover. Selve opholdet er jeg lidt i tvivl om.
Nogen der har en god ide, helst ikke for dyrt. Er der ikke nogen der har en
tom lejlighed stående........ hmm, - det var da et forsøg værd.

Hilsen Bo
bo@pc.dk

Fra : Ida Louise

Dato : 21-09-01 13:40

"Bo J?gensen" <bo@pc.dk> wrote in message news:<9o34a4$2pt5$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> Nogen der har en god ide, helst ikke for dyrt. Er der ikke nogen der har en
> tom lejlighed stående........ hmm, - det var da et forsøg værd.

Tjaaa....jeg ville i dit sted købe deb blå avis og ryggen en
international anonce i slevfølig under London og se om der er nogen
der svare - men ellers så skal man ikke så langt ud i forstæderne for
at finde noget der er til at betale sig fra !
Mv
Ida