Erfaringer med GSX 600 F
Fra : David

Dato : 16-09-01 21:58

Er der nogle der kan fortælle lidt om deres GSX 600 F fra før 1998. Altså
den "gamle" model. Da jeg går i tanker om at erhverve en sådan til foråret!

Er det ikke det bedste alternativ hvis man vil have max. race til pengene?

Fra : Janus

Dato : 16-09-01 23:50

Ja den eller hvis du er mere til race så til de samme penge får du en FZR
600

iøvrigt kik her

http://www.motorcycle.com/mo/mccompare/value600s.html

mvh Janus FZR 600

David <dvk@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ba51383$0$14817$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Fra : Ksa

Dato : 17-09-01 09:43

> Er det ikke det bedste alternativ hvis man vil have max. race til pengene?
Nej så køb en Yamaha Fzr600 hvis du vil have ræs til de penge.

Ksa Duc.900SL

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 17-09-01 21:33

> Er det ikke det bedste alternativ hvis man vil have max. race til pengene?

Jeg vil sige SV650S hvis du vil have ræs for så få penge. Du kan eventuelt
købe en brugt fra 1999 eller 2000. GSX600F er en tung touringmaskine til
sammenligning.

Mvh
Steen

Fra : bwl

Dato : 18-09-01 14:20

"David" <dvk@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
foråret!

> Er det ikke det bedste alternativ hvis man vil have max. race til pengene?

Race???? en gsxf ????600 ??????muhahahahahahahaha.

Stod netop og kikkede på sådan en maskine hos Århus Scootercenter. hmmmm.

Jeg ville da helt klart vælge en FZR 600, FZ 750, eller SV 650 hvis du bare
vil ha lidt race. Men en gsxf?????? det vil jeg nu ikke råde dig at gør i.

Brian Wendelbo