British Racing Green
Fra : uffe.j

Dato : 16-09-01 22:07

Det er måske ikke lige gruppen, men er der nogen der har farvekoden på
ovennævne farve?

Fra : Bo Skakke

Dato : 16-09-01 22:24

Ved ikke, om det her er farvekoder, men der står noget om "British Racing
Green" og en eller anden kode bagefter. Jeg går ud fra, du ikke skal bruge
hex/rgb farvekoder

Jeg er ikke maler, eller også har jeg glemt at jeg var det, så jeg aner ikke
hvad koderne betyder

http://www.mg-midget.com/paint.html

mvh Bo

Fra : (o; D@n ;o)

Dato : 17-09-01 22:33

> Det er måske ikke lige gruppen, men er der nogen der har farvekoden på
> ovennævne farve?

Kan ikke hjælpe, med det er en rigtig fed farve ;>)

Dan

Fra : Armand

Dato : 19-09-01 01:16

(o; D@n <sota@tdcadsl.dk> skrev i en
> Kan ikke hjælpe, med det er en rigtig fed farve ;>)

Hár du forhørt dig ved en autolakerer?
Det er nemlig ikke utænkeligt at Br. Racing Green eksisteret i et
vel-assorteret auto-farvekort :-/

Ellers kan: "mørk flaskegrøn" (som lyder mere vanlig for et dansk
farvekort) måske dække begrebet?

--
Armand.

Fra : Anders Vinther

Dato : 19-09-01 16:22

MG laver stadig MGF'er i BRG...

De må da vist kunne give dig farvekoden på den 'originale' BRG...

Mvh.

Anders

Fra : Armand

Dato : 20-09-01 00:38

Anders Vinther <anvi-ANTI-SPAM@worldonline.dk> skrev i en
> MG laver stadig MGF'er i BRG...
> De må da vist kunne give dig farvekoden på den 'originale' BRG...

Triumph Daytona's og Triple's har da også den engelsk-klassiske kulør på
programmet.
Og netop at den er så klassisk/brugt, medfører at den bør eksistere i
ethvert
auto-farvekort!

--
Armand.

Fra : Allan jørgensen

Dato : 19-09-01 17:08

"uffe.j" <uffe.j@private.dk> skrev i en meddelelse
> Det er måske ikke lige gruppen, men er der nogen der har farvekoden på
> ovennævne farve?

gå ned eller ring til nærmeste autolakere og sig du har en Jaguar /MG/ Aston
Martin i "engelsk racergrøn" så kan de helt sikkert finde den.

Allan(fzr600us)som har set farven blive blandet på teknisk skole til en
gl.motorcykel, både kåbe,tank,sideskjolde og hans hjelm fik en tur, og det
var ganske gratis da man selv kunne vælge hvad man ville lakere. jeg fik
lakeret min mesters mobilos i metallicblå så den passede til hans bil