Fejlkode på en Bauknecht opvaskemaskine
Fra : Dan Andersen

Dato : 16-09-01 21:04

På min opvaskemaskine af mærket Bauknecht GSF 4872 får jeg fejlkoden F 7 og
så vil den ikke starte.
Er der nogen, der ved hvad den fejlkode dækker over?--
På forhånd tak

Med venlig hilsen
Dan Andersen, Boks 109, 3060 Espergærde
Tlf.: 4913 5555, Fax: 4913 3455, Mobil: 4011 4555
Hjemmeside: www.dbamott.dk
Se også flg. sider: www.regnvand.dk - www.agenda21helsingor.dk -
www.tandlaegelyngby.dk - www.cafezugarbaby.dk -
www.bastetogbundet.dk

Fra : Thïngmand

Dato : 17-09-01 08:26

> På min opvaskemaskine af mærket Bauknecht GSF 4872 får jeg fejlkoden F 7
og
> så vil den ikke starte.

Keyboard error - press F1 to continue

Spøg til side Er opvaskemaskine virkelig blevet så avncerede, så de kan
gå ned!!

Har du prøvet at slukke helt for strømmen og lade den stå i et par minutter?
Rent gæt, men det har virket for mig mange gange med elektriske apparater
der er gået i hårknude...

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 17-09-01 19:46

On Mon, 17 Sep 2001 09:26:04 +0200, "Thïngmand" <michael@thingmand.dk>
wrote:

>og
>
>Keyboard error - press F1 to continue
>
>Spøg til side Er opvaskemaskine virkelig blevet så avncerede, så de kan
>gå ned!!

Ja hvorfor ikke?

I Hjørring er der blevet stillet 2 eller 3 vældigt fine offentlige
toiletter op. Et par uger efter at det første var sat op blev de dog
nødt til at lukke det igen i en uge - der var gået virus i det!
(Ja, altså i softwaren som styrede skidtet, om man så må sige

http://www.gartneriet.dk

Fra : Dan Andersen

Dato : 17-09-01 18:37

Et hvilket som helst app. med blot 1 knap = keyboard error
Og jeg har ikke mulighed for at trykke ctrl alt del
Nej spøg til side:
Jeg har tjekket det og har slukket for at resette elektronikken.
idag har jeg kontaktet Bauknecht og de fortæller at F7 er flowfejl.
Altså skal jeg igang med tilgangen inden de får lov at debitere mig for
adskillige kilo kr.!