Fejlkoder på en
Fra : Dan Andersen

Dato : 16-09-01 20:49

På min opvaskemaskine af mærket Bauknecht GSF 4872 får jeg fejlkoden F 7 og
så vil den ikke starte.
Er der nogen, der ved hvad den fejlkode dækker over?

Dan Andersen, Boks 109, 3060 Espergærde
Tlf.: 4913 5555, Fax: 4913 3455, Mobil: 4011 4555
Hjemmeside: www.dbamott.dk
Se også flg. sider: www.regnvand.dk - www.agenda21helsingor.dk -
www.tandlaegelyngby.dk - www.cafezugarbaby.dk -
www.bastetogbundet.dk

Fra : per

Dato : 16-09-01 21:11

On Sun, 16 Sep 2001 21:49:07 +0200, "Dan Andersen" <dan@dbamott.dk>
wrote:

>På min opvaskemaskine af mærket Bauknecht GSF 4872 får jeg fejlkoden F 7 og
>så vil den ikke starte.
>Er der nogen, der ved hvad den fejlkode dækker over?

Du skal ringe til Bauknecht. de hjælper dig.

Jeg har også en af de typer maskiner, med fejlkoder, Det har nu altid
været forstoppelse et sted. eller en slange der var kommet knæk på.

/Per Hansen

icq 8212837

Fra : Dan Andersen

Dato : 16-09-01 22:17

Hej Per...
Det ved jeg godt, men problemet er sådan set at det er weekend )

Fra : per

Dato : 16-09-01 23:09

On Sun, 16 Sep 2001 23:16:37 +0200, "Dan Andersen" <dan@dbamott.dk>
wrote:

>Hej Per...
>Det ved jeg godt, men problemet er sådan set at det er weekend )

Ok. ja jeg køber aldrig en maskine med alt det fine teknik igen. :-/

Jeg mener nu at bauknech har en weekendvagt, hvis den ikke er sparet
væk.

/Per Hansen

icq 8212837

Fra : Bakke

Dato : 18-09-01 21:18

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Per...
> Det ved jeg godt, men problemet er sådan set at det er weekend )

Men du har alligevel tid og energi til at reagere med et så dumt svar i
stedet for at hjælpe manden? :(((

Du må bestemt være en af de free-lance teknikere, der i nødstilfælde slippes
løs på sagesløse kunder.

Bo

Fra : H. Olesen

Dato : 19-09-01 00:06

On Tue, 18 Sep 2001 22:17:48 +0200, "Bakke"
<Bokirkestrup@worldonline.dk> wrote:

> [...]
>stedet for at hjælpe manden? :(((
>
>Du må bestemt være en af de free-lance teknikere, der i nødstilfælde slippes

Bo, jeg tror at du har misforstået.

Det var Dan der oprindeligt spurgte hvad fejlkoden betød og Per
svarede ham at han kunne ringe til Bauknecht, hvortil Dan skrev
ovenstående, at det var week-end - underforstået at han ikke kunne
ringe og sikkert gerne ville have svaret inden mandag her, hvis der da
var nogen der vidste det.

Så no bad feelings...

--
mange havehilsener
Helle

Fra : per

Dato : 19-09-01 05:31

On Wed, 19 Sep 2001 01:06:00 +0200, H. Olesen
<helle@fjernhavesiden.dk> wrote:

>Bo, jeg tror at du har misforstået.

det tror jeg alså også, og kan vi så få genoprettet den gode tone, i
den bedste NG.

/Per Hansen

icq 8212837