PublisherXP og websider ?
Fra : The Evil Twin

Dato : 16-09-01 20:31

Hej med jer.
Jeg har i lang tid brugt publisher 2000 til at lave min hjemmeside med.
Men.. Efter at have fået publisher xp, volder det mig nu store problemer.
Problemet kommer når jeg vælger: Gem som webside.
Det gør den også, men på en måde jeg ikke kan gennemskue.
Før lavede den en række filer med: index.htm, som den første.
Nu laver den en fil og en mappe, med websiden i !!
Jeg kan ikke finde noget index.htm, og siden vil ikke vises når jeg loader
den op.
Håber nogen kan hjælpe.
Hilsen
Torben