Søges : Gode råd om minifræsrere
Fra : Dan Andersen

Dato : 16-09-01 20:02

Jeg går i tanker om at købe en minifræser og der er så vidt jeg ved det to
på markedet:

En TEXAS model MINI.TEX 200 T til pt. 2495 kr. i Silvan
Stiga JB 20 minifræser
Mantis multimaskine

jeg er vel klar over, at en minifræser IKKE har kræfter med en større
fræser, men jeg har faktisk prøvet Mantis og er den passer lige til vores
behov. Men

Mit spørgsmål til gruppen er derfor om I har nogle erfaringer på holdbarhed
osv. da der jo er ret stor forskel på priserne.

På forhånd tak.

Dan Andersen, Boks 109, 3060 Espergærde
Tlf.: 4913 5555, Fax: 4913 3455, Mobil: 4011 4555
Hjemmeside: www.dbamott.dk
Se også flg. sider: www.regnvand.dk - www.agenda21helsingor.dk -
www.tandlaegelyngby.dk - www.cafezugarbaby.dk -
www.bastetogbundet.dk

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 17-09-01 03:28

On Sun, 16 Sep 2001 21:01:52 +0200, "Dan Andersen" <dan@dbamott.dk>
wrote:

>Mit spørgsmål til gruppen er derfor om I har nogle erfaringer på holdbarhed
>osv. da der jo er ret stor forskel på priserne.

Her er 39 ejeres erfaringer med Mantis

http://www.epinions.com/hmgd-Lawn_and_Garden-Power_Tools-Tillers-Mantis-Mantis_Tiller

vh
Lars

Fra : Dan Andersen

Dato : 17-09-01 22:35

Rigtig mange tak for linket!

Fra : Ledøje Udlejning I/S

Dato : 17-09-01 16:58

brugte fræsere til salg , jonsered 5 hk

Fra : Dan Andersen

Dato : 17-09-01 22:35

Det har ingen interesse - men ellers mange tak!

Fra : H.M.

Dato : 17-09-01 18:17

hej

såfremt du er interesseret i Mantis har jeg "måske" en til salg, da jeg har
solgt mit hus, og flytter til en meget lille grund, har jeg overvejet at
skille mig af med den, den er kun brugt en sæson, og jeg syntes den var
utrolig god, da jeg ikke har de store kræfter, denne kunne jeg bruge i mange
timer uden jeg fik ondt i ryggen, samtidig lavede den jo den fineste porøse
jord.

Er du interesseret så vend til bage, og jeg finder ud af om jeg vil sælge
den.

venligst hanne
hmedb@get2net.dk

Fra : Bakke

Dato : 18-09-01 21:20

> Mit spørgsmål til gruppen er derfor om I har nogle erfaringer på
holdbarhed
> osv. da der jo er ret stor forskel på priserne.
>
> På forhånd tak.

Jo. Jeg har store erfaringer på området, men nu er det desværre tirsdag,
så........................................

Bo

Fra : Dan Andersen

Dato : 18-09-01 22:09

Tak for dit meget informative råd... Det er virkelig noget jeg kan bruge
:((((

Fra : H. Olesen

Dato : 19-09-01 00:16

On Tue, 18 Sep 2001 23:09:00 +0200, "Dan Andersen" <dan@dbamott.dk>
wrote:

> [...]

> Jo. Jeg har store erfaringer på området, men nu er det desværre tirsdag,
> så........................................

Så I to haner, Dan og Bo, nu må i holde op.

Som jeg læser det er Bo's "næsvise" svar bare hævn, fordi han troede
at du havde opført dig sådan tidligere.
Men som jeg har læst jeres indlæg, så tror jeg Bo misforstod dig i
første omgang.

Se min forklaring i tråden "Fejlkoder på en"

Og se så lige at blive gode venner igen

--
mange havehilsener
Helle