egenskaber for target-vindue ved form-subm~
Fra : Thomas Kragh Jensen

Dato : 16-09-01 19:49

Hejsa
Jeg har en form som jeg gerne vil have bliver submittet i et andet vindue,
derfor bruger jeg target="_blank", hvilket også virker, men jeg vil gerne
kunne ændre på browserstørrelsen på det nye vindue der åbnes - er det
muligt??

Thomas

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-09-01 20:45

Sun, 16 Sep 2001 20:48:49 +0200, skrev "Thomas Kragh Jensen"
<kragh@nork.auc.dk>:

> [...]
>derfor bruger jeg target="_blank", hvilket også virker, men jeg vil gerne
>kunne ændre på browserstørrelsen på det nye vindue der åbnes - er det

Brug flg. på den side, som bliver åbnet med target="_blank":

--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Thomas Kragh Jensen

Dato : 16-09-01 23:45

Tak for svaret
Hvis Jeg nu også gerne vil have adresselinjen, genvejstasterne og
menubjælken væk, er det så muligt

Thomas

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-09-01 00:52

Mon, 17 Sep 2001 00:45:06 +0200, skrev "Thomas Kragh Jensen"
<kragh@nork.auc.dk>:

>Hvis Jeg nu også gerne vil have adresselinjen, genvejstasterne og
>menubjælken væk, er det så muligt

Så skal du lave det i en form af popup, selvom jeg har lært en
del om den, så ved jeg ikke lige, hvordan du gør det i
forbindelse med en submitknap.

Men det er måske andre der kan finde ud af.

Prøv at send en url til siden, så vil jeg da godt se om jeg kan
finde ud af at lave det.

Det skal laves med javascript, så jeg sætter fut til
news:dk.edb.internet.webdesign.clientside, så kig efter svar der.