Er dette et godt grafikkort?
Fra : Roland

Dato : 16-09-01 19:21

Hej alle!

Jeg vil gerne hører om der er nogen, der kan sige mig om dette er et
grafikkort, som er værd at købe og hvis ikke hvorfor, samt om der er
3D-grafikfunktioner i det.

OEM Gforce 2MX-200, 32 MB Pris: 545.00KR.

Jeg er ikke int. i at ofrer flere tusinder for , at for et nyt grafikkort,
da jeg kun skal bruge det til privat brug.

Roland

Fra : Lars - \(Hillerød\)

Dato : 17-09-01 06:26

Privat brug er da mere vigtigt end alt andet ...

Jeg ville mene at man istedet skulle anskaffe sig et
MX400, det koster ikke så meget mere end MX200.

--

Med venlig hilsen / Best regards

Lars Løfgreen
lovegreen@it.dk
http://hjem.get2net.dk/lml

Fra : Roland

Dato : 17-09-01 17:37

"Lars - (Hillerød)" <lovegreen@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg ville mene at man istedet skulle anskaffe sig et
> MX400, det koster ikke så meget mere end MX200.

Hej Lars!

Hvad er fordelen ved MX400 i forhold til MX200, som kan godtgøre
prisforskellen?

Efter hvad jeg har kunnet finde ud af koster MX400 ca. 300kr mere end MX200.

Roland

Fra : Lars Marcus

Dato : 17-09-01 21:04

Der er blot en del hurtiger end MX200 ,, hvis du ikke skal bruge det til
spil og ligenede er det selvfølgedig ikke nødvendigt

Lars Marcus

Fra : Lars - \(Hillerød\)

Dato : 20-09-01 11:26

Jeg har forsøgt at finde nogle specs på de forskellige typer Geforce-kort
(hvis nogen har noget at tilføje er det velkomment)

Geforce 256

Graphics Core: 256-bit
Memory Interface: 128-bit
Triangles per Second: 15 million
Pixels Per Second: 480 million
Memory: up to 128mb

---

GeForce2 MX

Memory Interface: 64/128-bit SDR, 64-bit DDR
Texels per Second: 700 Million
Memory Bandwidth: 2.7GB/s

---

GeForce2 MX 200

Memory Interface: 64-bit SDR
Texels per Second: 700 Million
Memory Bandwidth: 1.3GB/s

---

GeForce2 MX 400

Memory Interface: 64/128-bit SDR, 64-bit DDR
Texels per Second: 800 Million
Memory Bandwidth: 2.7GB/s

---

GeForce2 GTS