Nørrebros runddel
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 16-09-01 18:34

Hej alle,

Nede på Nørrebro's runddel (og vist nok også Åboulvarden/HC Ørstedsvej) har
de netop lagt nye cykelbaner i krydset (de velkendte blå striber). Var der
ikke nogen der snakkede om at man havde besluttet ikke at lave dem på samme
måde mere - netop fordi de er p!sse glatte for bla. os MC'ister?

Jeg synes det er under al kritik!

Tony

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 17-09-01 08:27

Er der virkelig ingen der ved noget?

Suk!

Tony

Fra : Brian aka Hekto

Dato : 17-09-01 08:48

Prøv Teknisk Forvaltning i Kbh. Kommune!?

/Brian

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 17-09-01 11:36

> Jeg roder lidt for at finde et godt vinter-fordæk til min lille TDR
wannabe
> mudderraket, da det nuværende ligner ... ehhh... det er i hvertfald ikke
> leth's korn 80....

Udover de store (Flere link her
http://home.worldonline.dk/~isl35773/leo/parts.html#Tyres) så prøv Heidenau
http://www.reifenwerk-heidenau.de/enduro.html

De laver stort set kun "niche" produkter men måske har de et dæk for dig

/A

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 17-09-01 12:30

Æhh???

Tony

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 17-09-01 13:29

"Tony Lorentzen"
> Æhh???

Jeg ved ikke hvad der gik galt. Det var et reply til "Online
dækfabrikanter..." MS-OE strikes again ...

/A

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 17-09-01 13:54

Oh I see...