Floating toolbars og checked menuitems
Fra : Thomas Due

Dato : 16-09-01 16:39

Hejsa,

Jeg er igang med et projekt hvor jeg har en del toolbars. Hver toolbar er
repræsenteret af et menu punkt i hovedmenuen hvor det er muligt at slå
visning af den pågældende toolbar fra og til. Så langt så godt. Hvis man
så trækker toolbaren ud så den er frit "floating" og efterfølgende lukker
det vindue som toolbaren ligger på, så bliver menupunktet jo selvfølgelig
ikke "afvalgt".

Jeg har eksperimenteret med min egen TToolDockForm, men jeg kan
ikke rigtigt få det til at virke. Hvis der er nogen som ved hvordan man
opnår dette, så vil jeg værdsætte foreslag?

Mvh
Thomas Due

Fra : Rene Rasmussen

Dato : 20-09-01 18:45

Prøv ToolBar97 af Jordan Russel:

http://www.jordanr.dhs.org/

Fra : Thomas Due

Dato : 24-09-01 07:12

"Rene Rasmussen" <vaarlyngen39@vip.cybercity.dk> wrote in message news:<9oda7o$1a22$2@news.cybercity.dk>...
> Prøv ToolBar97 af Jordan Russel:
>
> http://www.jordanr.dhs.org/

Nu er jeg ikke voldsomt interesseret i at anvende en special
komponent for een enkelt events skyld, hvis jeg kan blive fri ;)
Derfor er jeg interesseret i at høre om der er nogen som ved
hvordan man registrerer når fritflydende toolbar bliver lukket.

Ellers mange tak for foreslaget, jeg kigger nok på komponenten
under alle omstændigheder.

Mvh
Thomas Due