ATI Radeon...
Fra : Dennis Bak Andersen

Dato : 16-09-01 15:44

Har netop anskaffet mig et ATI Radeon VIVO kort med 64 MB DDR Ram.... Det
kører fint fint lige bortset fra min video-in... Vis jeg kobler en
almindelig VCR til over det medfølgende scart-stik forbliver skærmen
fuldstændig sort... Kobler jeg derimod en Playstation på kan jeg se de
indledende splash-screens men så snart selve introen til spillet starter
bliver skærmen sort igen.... Vis jeg skifter over til NTSC kan jeg se
skærmbilledet men selvfølgelig med en masse støj da signalet er Pal..

Kortet er installeret på et Asus A7A266 med 256MB SDRAM og 1GHz Athlon med
win2k.... MMC 7.1

De kabler der anvendt er alle dem der fulgte med kortet og har sågar prøvet
med 2 andre scart-stik....

Nogen der har haft samme oplevelser, eller er det ganske enkelt mit kort der
fejler et eller andet seriøst...

Ps. Prøvede at installere kortet på mine forældres Celeron 500 med win98...
Her var der også problemer med VCR, men skærmbilledet fra Playstation faldt
ikke ud ligesom på min egen maskine. På deres maskine var indlagt MMC 7.0.
Det virker sgu ganske spøjst det her....

Dennis Bak Andersen

Fra : Diesel

Dato : 16-09-01 16:21

> Kortet er installeret på et Asus A7A266 med 256MB SDRAM og 1GHz Athlon med
> win2k.... MMC 7.1

Jeg kan ikke hjælpe dig med video-tingen, men jeg har lige anskaffet det samme
kort uden Video in/Out.

Kunne jeg evt. på et tidspunkt få dig til at køre en standard benchmark på
3DMark 2000?

Jeg er lidt overrasket over min lave score derinde, og vil lige se hvad
CPU'en havde at sige. Jeg har stort set det samme som dig, bare med en
800 Duron, og 384 MB Ram.

Fra : Frank Hahn

Dato : 16-09-01 16:59

Du kan ikke bruge det medfølgende scart-stik,
da det såvidt jeg kan huske kun er envejs.
Jeg købte et in/out stik (med en knap), så
jeg kunne bruge det både til in og out.

/Frank

Fra : Rune Christiansen

Dato : 17-09-01 21:37