sms afsender med egte mobil nummer...
Fra : Echelon

Dato : 16-09-01 14:49

Der findes en side hvor jeg kan sende en sms beskeder ,man kan også lave
en telefonbog,men det smarte ved den side er at man skrive sit mobil nummer
som afsender så folk der modtager en sms fra nettet kan svare direkte på den
... jeg kan simpelthen ikke huske hvad den side hedder .. nogle der kan
hjælpe mig ??

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-09-01 14:54

www.speedytomato.dk ?

Fra : Echelon

Dato : 16-09-01 14:59

> www.speedytomato.dk ?

nej desværre .. det var det ikke.. tak for budet

Andre ? ?? ? ?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-09-01 15:18

> "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote in message

> nej desværre .. det var det ikke.. tak for budet

Nårr hvad var det så`? Spedy kan da det som du siger den skal kunne...

Fra : Anon

Dato : 16-09-01 16:11
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-09-01 16:17

"Anon" <anon@nospam.dk> wrote in message
> www.coolsms.dk

Den kan sku da ikke vise et mobil nummer som afsender....

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-09-01 16:18

> "Anon" <anon@nospam.dk> wrote in message
> >

> Den kan sku da ikke vise et mobil nummer som afsender....

Den skriver afsender nummer: 2000

Fra : Hauge

Dato : 16-09-01 16:22

Hejsa

> [...]

Jo den kan.

> Den skriver afsender nummer: 2000

Prøv at registrere dig, så kan du vælge at den bruger dit mobilnummer som
afsender, jeg bruger det dagligt.

Mvh Hauge

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-09-01 16:31

"Hauge" <hauge@CUThrcnet.dk> wrote in message
> Hejsa

> Jo den kan.

Okay

> Prøv at registrere dig, så kan du vælge at den bruger dit mobilnummer som
> afsender, jeg bruger det dagligt.

men jeg kan ikke finde, hvor man registrerer sig henne,,,,

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-09-01 16:39

> men jeg kan ikke finde, hvor man registrerer sig henne,,,,

Okay. har nu fundet ud af det... Men hvis man sender vha. sms senderen,,
sender den ikke nummeret med.. Kun fra SMS telefon bogen.

Men faktisk ja, så er den rimelig Cool. Hvordan er erfaringerne med
leveringen af sms beskederne? Dem jeg lige har testet med, kom frem rimeligt
hurtigt. Der mangler bare stadig, ligesom www.besked.dk at man for af vide
om den er kommet frem,

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-09-01 16:40

>Der mangler bare stadig, ligesom www.besked.dk at man for af vide
> om den er kommet frem,

Hmm,, okay,, og det var der sørme også.. bare iform af en sms til egen
telefon...

Fra : Hauge

Dato : 16-09-01 16:40

Hejsa

> Men faktisk ja, så er den rimelig Cool. Hvordan er erfaringerne med
> leveringen af sms beskederne? Dem jeg lige har testet med, kom frem
> [...]

Tjaeh, sæt flueben i "Send en SMS til min mobil, når modtageren har fået
mine SMSer"

Mvh Hauge

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-09-01 16:43

> Tjaeh, sæt flueben i "Send en SMS til min mobil, når modtageren har fået
> mine SMSer"

Hehe,, er lige lidt for hurtigt til at sige min mening,,, Og du er for
langsom til at jeg kan nå at svarer inden

Fra : Hauge

Dato : 16-09-01 16:38

Hejsa

> men jeg kan ikke finde, hvor man registrerer sig henne,,,,

Prøv at trykke på "SMS-telefonbog" i venstre side, der mener jeg du får
muligheden for at reg. dig.

Mvh Hauge

Fra : Hauge

Dato : 16-09-01 16:09

Hejsa

> [...]
den
> .. jeg kan simpelthen ikke huske hvad den side hedder .. nogle der kan

www.coolsms.dk

Mvh Hauge

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-09-01 16:22

> Hejsa
> nummer
> den>

> www.coolsms.dk

Sig mig,, er det kun mig, som ikke kan få et mobilnummer som afsender? Den
siger da afsendernummer 2000 her... Men hos Speedy for man sit eget
mobilnummer som afsender telefonnummer.

Speedytomato er da også fået denne:

Verdens bedste mobilportal
Speedy Tomato er blevet kåret til verdens bedste mobilportal år 2001.
Speedytomato er kåret til "Bedste mobile portal i verden" ved Annual Global
Mobile Awards (AGMA) i Nice.

Fra : Dennis Lange

Dato : 16-09-01 22:05

> [...]

> Sig mig,, er det kun mig, som ikke kan få et mobilnummer som afsender? Den
> siger da afsendernummer 2000 her... Men hos Speedy for man sit eget

Den skal lige sættes op til det - så fungerer det upåklageligt...

Fra : Echelon

Dato : 16-09-01 22:27

> www.coolsms.dk
>
> Mvh Hauge

Jaaaaaaaa Hauge kanont det var den jeg ledte efter ..

Tak allesammen for jeres kæmpe respons på mit problem ,,
jeg kan lige tilføje at grunden til jeg ledte efter coolsms er at jeg har en
gigantisk telefonbog derinde..

takker endnu engang

Fra : John G.

Dato : 16-09-01 22:07

> [...]
>.. jeg kan simpelthen ikke huske hvad den side hedder .. nogle der kan

Der er forskellige steder - men bl.a. hos os på Mobilsiden.dk kan man
det der trick med "afsender". Telefonbogen mangler, men det arbejdes
der på... http://sms.mobilsiden.dk

....og ja - det kører gennem en rigtig SMS Server.

/John G. Pedersen

Fra : Jørgen Thomsen

Dato : 17-09-01 14:36

Den Sun, 16 Sep 2001 23:06:46 +0200, skrev John G. <nospam@webnet.dk> :

> [...]
>der på... http://sms.mobilsiden.dk
>
>...og ja - det kører gennem en rigtig SMS Server.

Et godt råd:
Siden er ulæselig i 256 farver: sort tekst på mørkeblå baggrund..

mvh
Jørgen