online invest
Fra : P.Sørensen

Dato : 16-09-01 13:08

Hvor er det bedste sted at handle aktier på nettet? Jeg er tilsluttet
Unibank online investering, men det skulle ikke undre, om der er billigere
steder at handle??
P.sørensen

ps@vestnet.dk

Fra : peter herzberg

Dato : 16-09-01 14:20

Nordnet. SEB, Handelsbanken, Skandiabanken, Etrade,

Fra : Jacob

Dato : 16-09-01 15:08

> Hvor er det bedste sted at handle aktier på nettet?
>
> P.sørensen

www.stocknet.dk Priserne er i orden. Hvis du opretter konto inden 15 Okt.
kan du handle danske aktier til 20 kr. i 6 måneder. Desuden er der mulighed
for handel i USA, med unikt valuta-vekslings koncept.

Ellers er der jo også www.etrade.dk Priserne (de normale priser, ikke de 20
Kr. rabatpriser) ligner dem fra Stocknet meget. Mulighed for investering af
pensionopsparing. 200 kr. indsat på konto, når du opretter konto og er
medlem af Dansk Aktionærforening. Ingen mulighed for US-handel. (som de har
lovet at få på plads i laaaang tid)

www.nordnet.dk er kurtagefrit frem til 31. dec. Normalpriser ligner de 2
jeg har nævnt.Gratis abonnement på Finansnyt i 3 måneder. 2,5 % rente på
likvide midler.

www.skandiabanken.dk har også gode priser. Især en overvejelse værd hvis du
overvejer at skifte bank (Har selv lige skiftet til dem)

Nu har jeg nævnt de 4 som jeg synes er de mest interessante. Hvis du vil
handle i USA og ikke er bange for en amerikank børsmægler har jeg hørt meget
godt om www.datek.com

--
Jacob

--
Jacob

Fra : P.Sørensen

Dato : 16-09-01 21:50

Tak for tip`sne. Jeg er iøvrigt også selv for nylig flyttet fra Unibank -
efter ca. 25 år dèr (under dens forskellige navne) og til skandia. Har ikke
checket deres invest. afd. endnu.
Iøvrigt, hvor er det bedste sted på nettet at holde tæt øje med kurserne,
specielt aktier? F.eks. med kurver for periodiske udsving og lign.
preben

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 16-09-01 22:16

Check www.xcse.dk og opret din egen portefølje. Kurser 15