Sædebetræk
Fra : Gorm Heregaard

Dato : 16-09-01 13:06

Er der nogen som kan hjælpe mig med tlf.nr /adresse på manden i Jylland som
ombetrækker mc-sæder?
Hilsen
Gorm

Fra : peter nielson

Dato : 16-09-01 13:59

her
http://www.gtsadler.dk/divers.htm

Peter

Fra : bwl

Dato : 17-09-01 21:57

Hej Gorm

JEg fik ompolstret mit sæde her i århus hos et firma der hedder
MJautosadelmager.
Det blev et godt resultat og jeg er yderst til freds. Prisen var heller ikke
at sige skide til. ca 500 bops.
Håber det kan hjælpe.,

http://www.mjautosadelmager.dk/

Brian Wendelbo.

" Som er glad for sit nye lædersæde"

Fra : Sporty

Dato : 19-09-01 13:53

Jeg tror du tænker på ham i Skovsgaard ved Brovst.
Han hedder Gunnar,forretningen ligger i Hovedgaden (det hedder vejen), mere
kan jeg ikke huske.
Udfra dette tror jeg oplysningen kan hjælpe dig.

Sporty

Fra : Ole Kristiansen

Dato : 19-09-01 19:45

mailto:gtsadler@c.dk har vist nok ikke forretning i Hovedgaden længere, men
på vejen Markedspladsen (en sidevej til hovedgaden).