Converter WMA til mp3 eller Quicktime
Fra : Villy Erichsen

Dato : 16-09-01 10:10

Nogen der har kendskab til en converter der kan klare dette?
På forhånd tak.

--
Villy Erichsen Tegner/Grafiker
http://www.hammel-nyt.dk

Fra : Jesper

Dato : 16-09-01 12:22

Villy Erichsen <brita-villy@adslhome.dk> wrote:

> [...]
> Villy Erichsen Tegner/Grafiker
> http://www.hammel-nyt.dk
> Hellere system i rodet - end rod i systemet

Mig bekendt findes det ikke, i hvertfald ikke til Mac.
--
Jesper. »Vi danskere er med vores kristne-lutheranske
kulturarv så forskellige fra muslimerne, at vi må erkende,

Fra : Gunleik Groven

Dato : 16-09-01 15:29

In article <3BA46C5C.4A150F1F@adslhome.dk>, villyerichsen@hotmail.com
wrote:

> [...]
> Villy Erichsen Tegner/Grafiker
> http://www.hammel-nyt.dk
> Hellere system i rodet - end rod i systemet

Dette er en hunch, men jeg tror cleaner skulle greie brasene...

Gunleik

--
http://www.insomnia-kulturproduksjoner.no

Fra : Sascha