Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
XP GF2 driver
Fra : zalasta

Dato : 16-09-01 10:28

Hej
Er der nogen som kender en Geforce 2 driver som er stabil under Windows XP?
Jeg har prøvet med nivia driveren og ASUS win2k driveren.

--
Zalasta Quikos
ICQ 130757411

Fra : sls

Dato : 16-09-01 11:07

> Jeg har prøvet med nivia driveren og ASUS win2k driveren.

Har du prøvet med de nyeste fra nvidia?
http://www.nvidia.dk/download.asp?id=283

Mvh sls

Fra : Zalasta

Dato : 16-09-01 18:36

ja

Zalasta Quikos
ICQ 130757411

Fra : danni plougmann

Dato : 16-09-01 21:45

er du sikker på at det er din gf2 driver der køre din computer ustabil. evt
varme på cpu og grafikkort eller psuen er for lille
der kan være mange grunde til at en computer er ustabil.

Fra : zalasta

Dato : 17-09-01 06:39

den er hverken ustabil under win2k ME, linux

--
Zalasta Quikos
ICQ 130757411

Fra : Thomas S. Iversen