Hjælp:Rengøring af fluelort?
Fra : Anders Nicolai Ander~

Dato : 16-09-01 08:41

Har du et godt råd til fjerning af fluelort ,som har sat sig godt
fast(vindueskarme m.m)?

--
Posted from port146.cvx1-svg.ppp.cybercity.dk [217.157.92.147]

Fra : Rengøringsassistente~

Dato : 16-09-01 10:59

"Anders Nicolai Andersen" <nic.pernille@email.dk> skrev i en meddelelse
> Har du et godt råd til fjerning af fluelort ,som har sat sig godt
> fast(vindueskarme m.m)?

Sæbe evt. grundrens, og giv det tid til at virke..

eks. kom sæbe på, vent 2 minutter og vask det så af med lidt knofedt.

--
mvh. Niels
http://steg.dk

Fra : Lars

Dato : 16-09-01 19:02

> Har du et godt råd til fjerning af fluelort ,som har sat sig godt
> fast(vindueskarme m.m)?

Øhhh....jeg er nom lidt uvidende og spørger sikkert dumt......men
fluelort.....hvordan ser sådan nogle størrelser ud ?????

Lars

Fra : Rengøringsassistente~

Dato : 16-09-01 19:41

"Lars" <noname@stop-spamming.nn> skrev i en meddelelse

> Øhhh....jeg er nom lidt uvidende og spørger sikkert dumt......men
> fluelort.....hvordan ser sådan nogle størrelser ud ?????

små og brune ca 1 mm i diameter

--
mvh. Niels
http://steg.dk

Fra : Lars Svane Nielsen

Dato : 17-09-01 07:33

Det er rimeligt nemt at få af med sæbe og vand.

Faktisk er det ikke fluelort, men nok lige så ulækkert. En flue
fordøjer ved at kaste maden op og spise den igen, kaste op og spise.
Så fluepletter er "mad" og fordøjelsesvæsker.

Mvh
Lars

Fra : Steen

Dato : 20-09-01 21:27

Ja, netop som han sagde fluelort
Steen

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 20-09-01 22:13

Steen <lindved@tdcadsl.dk> skrev i en
> Ja, netop som han sagde fluelort
> Steen

Ikke ud gennem munden, da.

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 20-09-01 22:14

Steen <lindved@tdcadsl.dk> skrev i en
> Ja, netop som han sagde fluelort
> Steen

Ikke ud gennem munden, da.

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Gitte Andreasen

Dato : 20-10-01 00:36

Hej Anders..

Fluelort/opkast kan fjernes uden brug af knofedt.....

En maske til dampe (aberøv), et par handsker og så noget 3 dobbelt
salmiakspiritus er alt hvad der skal til....
Med masken på kan du få fornøjelsen af, at ligne en flue... God fornøjelse
Gitte