ZoneAlarm pro. hacket??
Fra : J.S

Dato : 16-09-01 08:34

Hej NG
Åbnede "Netværk"
Stor er min overraskelse, der ligger en Web-mappe, kiggede lidt i den, ftp
server. anderssk....dyn.......dk?
Det skal lige siges jeg er "grøn"
Er han "suset" igennem Zonealarm, eller har jeg sagt ja, på et forkert
tidspunkt??
Er meget opmærksom på popups, pga. flatrate.??
Hvad siger I??

Hygge Hygge
J.S

Fra : Peter Brodersen

Dato : 16-09-01 10:16

On Sun, 16 Sep 2001 09:33:46 +0200, "J.S" <jstou@tdcadsl.dk> wrote:

>Stor er min overraskelse, der ligger en Web-mappe, kiggede lidt i den, ftp
>server. anderssk....dyn.......dk?

Du nævner ikke noget om hvilken version af Windows, du bruger eller
lignende. Men såvidt, jeg husker, er webmapper de steder, man selv har
været forbundet til med forskellige protokoller.

Med andre ord kan der måske bare være tale om en FTP-server, du på et
tidspunkt har været inde på - betragt "Web-mappen" som en del af din
history, eller som en genvej til samme igen.

--
- Peter Brodersen

Fra : J.S

Dato : 16-09-01 14:50

Hej P
Undskyld!! Win ME

Fra : J.S

Dato : 16-09-01 14:40

Hej P
Taget til efterretning, mennn!!
Hvad med de andre gode folk, jeg har besøgt?
Det er vel ej dig??? : (
Hygge Hygg
J.S

Fra : J.S

Dato : 16-09-01 15:18

Hej Peter
Min "guru" har kontaktet mig.
Jeg undskylder.

Fra : anderssk

Dato : 15-12-01 20:30

Nej jeg har ikke prøvet at komme ind på din maskine.
Jeg tror at du har været på min ftpserver som ikke findes mere.'
Den havde anderssk.dyndns.dk

http://www.kandu.dk/