Godt råd ønskes - Geforce 3
Fra : Sven

Dato : 16-09-01 01:17

Hej.
Min kone vil forære mig et Geforce 3 grafikkort, men jeg er i tvivl om
hvilket jeg skal vælge. Efter at have læst på Tomshardware og Anandtech, har
jeg frasorteret Creative og Microstar. Anandtech nævner lidt om 2D
kvaliteten, hvor Tomshardware slet ikke berører dette emne. Ingen af
stederne nævnes der noget om billedkvalitet på TV-Out.
Hastighederne er nogenlunde end på alle kort, hvilket ikke er så
overraskende.

Hvilket Geforce 3 kort kan I anbefale?

Sven

Fra : Wizeguy

Dato : 16-09-01 02:45

"Sven" <sven@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> stederne nævnes der noget om billedkvalitet på TV-Out.
> Hastighederne er nogenlunde end på alle kort, hvilket ikke er så

Jeg har læst et sted, at Gainward GeForce 3 har den bedste 2D
billedkvalitet. Jeg mener at det var på Digit Life.
---
Mvh
Anders

Fra : BOoH@it.dk

Dato : 16-09-01 07:18

Gain ward
Suma

Fra : Flemming M. Hansen

Dato : 16-09-01 09:13

Må jeg først og remmest, ønske dig tillykke med den gode kvinde du har
giftet dig med

Den med Gainward og 2D kvalitet har jeg også læst om på nettet.

Flemming M. Hansen
Kbh. NV.

Fra : Mythos

Dato : 16-09-01 11:41

Det nye Datatid (blad) har testet nogle stykker, prøv at køb det, der står
meget godt i.

Kim Larsen

Fra : Sven

Dato : 16-09-01 15:02

Tak for svarene. Jeg ved ikke, hvor man kan købe omtalte Gainward i Danmark.
Suma har jeg fundet hos SHG, som jeg iøvrigt har handlet med før, og som har
givet mig en særdeles fin service tidligere.
Findes der en dansk Gainward forhandler, som har kortet på lager og som
forhåbentligt kan afsende det imorgen?
(Tålmodighed er en dyd, jeg ikke er i besiddelse af, når det gælder nyt
grafikkort , derfor skal det helst være lagervare!!)

Jeg var eller interesseret i at prøve disse 3D briller fra ASUS, men mange
har skrevet til mig, at de ikke er til noget. Nogen med erfaringer her?

Sven

Fra : Wizeguy

Dato : 16-09-01 15:35

> [...]
> (Tålmodighed er en dyd, jeg ikke er i besiddelse af, når det gælder nyt
> grafikkort , derfor skal det helst være lagervare!!)

De har det hos http://www.holm-data.synonym.dk/.

---
Mvh
Anders

Fra : Sven

Dato : 16-09-01 18:18

> De har det hos http://www.holm-data.synonym.dk/.

Tak, Wizeguy. Du lever op til dit navn

Sven

Fra : Darcy

Dato : 16-09-01 18:43

> Tak, Wizeguy. Du lever op til dit navn

Ej for noget - men et lille kig på edbpriser gør underværker...

Darcy

Fra : Wizeguy

Dato : 16-09-01 19:36

"Darcy" <darcy@eberhardt.as> wrote in message

> "Sven" <sven@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Ej for noget - men et lille kig på edbpriser gør underværker...

Øv, nu røbede du det hele
---
Anders

Fra : Darcy

Dato : 16-09-01 19:54

"Wizeguy" <anders@herlevkollegiet.dk> wrote in message

> "Darcy" <darcy@eberhardt.as> wrote in message

> Øv, nu røbede du det hele
> ---
> Anders

Det må du majet undergylde...!!

Darcy

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 20-09-01 15:22

In article <3ba3efcb$0$14823$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
sven@mail1.stofanet.dk says...

> Hvilket Geforce 3 kort kan I anbefale?

Leadtek skal også lige nævnes i denne forbindelse :) www.hardocp.com har meget
godt at sige om dette kort. Tag et kig på deres hjemmeside. Det forhandles
iøvrigt i et bredt udvalg af butikker.

Skal du ud og handle kan jeg varmt anbefale SHG.dk. De yder altid en god og
venlig service.

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)