Et (typisk?) problem
Fra : Michael Falkenberg

Dato : 15-09-01 23:56

Hej alle i kloge mennesker!

Så kloge som I nu er, så håber jeg at I kan hjælpe mig meget noget som
egentlig går mig ret meget på!

Jeg har nu været sammen med min kæreste i 4½ måned. Og det kører rigtig
godt! Vi har haft nogle problemer, det har alle forhold vel, men det er nu
overstået og det kører fantastisk godt! Men der er noget der går mig rigtig
meget på! Det er at når vi "boller", så kommer jeg ret hurtigt synes jeg!
Problemet ved det er, at det er skide surt, for det er VILDT dejligt!! Og
det irriterer mig rigtig meget! Både fordi, at jeg ikke når at
tilfredsstille hende når jeg er inde i hende, og for det andet, fordi jeg
bare kommer for hurtigt! Hun er så vidunderlig dejlig! Og hun tænder mig
helt vildt!
Jeg har snakket lidt med hende om det, og vi "holder pauser" under
vejs...men alligevel. :( Hun siger det ikke gør noget.....men alligevel!

Er der ikke et eller andet man kan gøre?!! Evt. en stilling der er "bedre
for hende" end for mig eller noget? Eller et andet trick?

Håber virkelig I kan hjælpe mig!

Mvh
Michael

Fra : Chokmah x@dogSun

Dato : 16-09-01 08:58

"Michael Falkenberg" <Michael.falkenberg@mail.dk> wrote in

> Vi har haft nogle problemer, det har alle forhold vel,

utvilsomt !

> [...]
> rigtig meget på! Det er at når vi "boller", så kommer jeg ret hurtigt
> synes jeg! Problemet ved det er, at det er skide surt,

ja dwt forståes - har hun klaget ?
anyhow ...så ville jeg nok anbefale ...at lægge seksualiteten lidt om hvis
præ matur sædafgang er et problem - ved ganske enkelt at du bruger hænder
tunge knæ evt *lege tøj* til at gejle hende inden i det egentlige samleje
finder sted !

> Håber virkelig I kan hjælpe mig!

well mit bedste bud ellers kan du træne dig mentalt til at styre din
sædafgang ved at bryde akten lidt i tankerne øve 7 tabellen gamle telefon nr
tog tide osv.
MvH
Bo

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 16-09-01 13:52

Sun, 16 Sep 2001 00:56:28 +0200 skrev "Michael Falkenberg"
<Michael.falkenberg@mail.dk>

Hej Michael,

>Det er at når vi "boller", så kommer jeg ret hurtigt synes jeg!

Hvor hurtigt er hurtigt? (as en: er du for hurtig eller hun for
langsom).

Hvis du er MEGET hurtig kan du prøve at massere din pik med noget svagt
bedøvende creme først (*), så den er mindre følsom. Bruger I kondom? I
så fald er det også værd at overveje at bruge nogle tykkere nogle for at
igen nedsætte følsomheden.

*) Det der kan købes er nok for kraftigt, så istedet køber du noget
fugtighedscreme og noget lokalbedøvende liniment på apoteket, og blander
f.eks. 5-1 og bruger det, og så ellers eksperimenterer med
blandingsforhold.

Men jeg misunder dig lidt - mit problem er oftest lidt det modsatte,
altså at jeg bruger lidt for lang "tid".

Hvor længe har I været sammen? Hvis det er fordi I er nye i forholdet og
det hele er ekstra hot, vil det af sig selv blive lidt bedre som tiden
går.

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Michael Falkenberg

Dato : 16-09-01 20:56

> Hej Michael,
Hej, hej :)

> Hvor hurtigt er hurtigt? (as en: er du for hurtig eller hun for
> langsom).

Jeg ved ikke helt hvor hurtigt det er ! Men....men jeg synes det er
hurtigere end før i tiden når vi var i seng sammen! ...det kan nogle gang
godt tage hende lang tid at komme, men et par gange er hun kommet før mig!

> [...]
> bedøvende creme først (*), så den er mindre følsom. Bruger I kondom? I
> så fald er det også værd at overveje at bruge nogle tykkere nogle for at

Ja, vi bruger kondom. Jeg bruger dem der er lavet i Danmark. .... "Kontakt"
står der på dem.

> Men jeg misunder dig lidt - mit problem er oftest lidt det modsatte,
> altså at jeg bruger lidt for lang "tid".

Så er det da uheldigt vi ikke kan "bytte" lidt! :)

> Hvor længe har I været sammen? Hvis det er fordi I er nye i forholdet og
> det hele er ekstra hot, vil det af sig selv blive lidt bedre som tiden
> går.

Vi har været sammen i ca. 4½ måned! Siden d.6/5 ! Men hun stadig extra hot!
Hun kan gøre forskellige ting der tænder mig HELT vildt!

Mvh
Michael

Fra : claus

Dato : 17-09-01 13:07

> [...]

> godt tage hende lang tid at komme, men et par gange er hun kommet før mig!

Der er beskrevet forskellige metoder i litteraturen til at få kontrol
over sædafgangen. Prøv at gå på biblioteket og se under decimalgruppe 61
--
hilsen claus

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 17-09-01 21:23

Sun, 16 Sep 2001 21:55:31 +0200 skrev "Michael Falkenberg"
<Michael.falkenberg@mail.dk>

Hej Michael,

>Jeg ved ikke helt hvor hurtigt det er ! Men....men jeg synes det er
>hurtigere end før i tiden når vi var i seng sammen! ...det kan nogle gang
>godt tage hende lang tid at komme, men et par gange er hun kommet før mig!

Måske er "problemet" at hun er for længe om at komme? En anden måde at
anskue problemet på, ja, men det kan måske være en løsning indtil det
hele sådan lidt mere stabiliserer sig.

Prøv at sammen finde måder hvorfor hun kan blive ekstra ophidset inden i
går i gang - måske du skulle eksperimentere med hvordan du kan varme
hende op (uden at hun "hjælper" dig imens)?

Hvor lang tid snakker vi egentlig om?

>Så er det da uheldigt vi ikke kan "bytte" lidt! :)

Naaah, min Nicolai lånes bestemt ikke ud - hvis hvis det drejede sig om
at jeg skulle dyrke sex med en pige, ville jeg i DEN grad takke "nej
tak"

>Hun kan gøre forskellige ting der tænder mig HELT vildt!

Ja, kender det - nyd det nu alligevel

René
www.rene.hjorth.com

Fra : claus

Dato : 18-09-01 15:43

Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> wrote:

> Naaah, min Nicolai lånes bestemt ikke ud - hvis hvis det drejede sig om
> at jeg skulle dyrke sex med en pige, ville jeg i DEN grad takke "nej
> tak"

Hvis du nu var bøsse med SM-tilbøjeligheder, hvordan ville du så reagere
ved f.eks. at blive tvunget til at slikke fis.. undskyld, give en kvinde
oralsex?! Hæ, hæ.
--
hilsen claus

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 19-09-01 21:37

Tue, 18 Sep 2001 16:42:53 +0200 skrev claus@post.dk (claus)

Hej claus,

>Hvis du nu var bøsse med SM-tilbøjeligheder, hvordan ville du så reagere
>ved f.eks. at blive tvunget til at slikke fis.. undskyld, give en kvinde
>oralsex?! Hæ, hæ.

Som de fleste bøsser (f.eks. som 'Poul' beskrevet herover), ville jeg gå
totalt i baglås, og rent faktisk føle det som en slags voldtægt...

Næh, den slags er SLET ikke noget for mig!

René
www.rene.hjorth.com

Fra : ivan dahlberg

Dato : 19-09-01 01:40

On Sun, 16 Sep 2001 00:56:28 +0200, "Michael Falkenberg"
<Michael.falkenberg@mail.dk> wrote:

Hej Michael
et gammelt råd, som jeg selv har fået meget nytte og stor fornøjelse
af er: Du skal lave knibeøvelser lige som du trække vand ind i penis
udefra, start med at lave dem feks 15 gange om dagen
sæt så antallet op efterhånden som dit underliv bliver stærkere
i løbet af 20-30 dage vil du selv kunne bestemme over din sædafgang
og iløbet af et mdr vil du kunne elske 6-8 gange om dagen uden at
komme
tror jeg har hygget mig, de fleste af de kvinder jeg har kendt, har
sagt: du er min bedste mand, det er fedt ik'

god fornøjelse med jer begge to

Jonas

Fra : Michael Falkenberg

Dato : 19-09-01 11:45

> [...]
> af er: Du skal lave knibeøvelser lige som du trække vand ind i penis
> udefra, start med at lave dem feks 15 gange om dagen

__Hvad precis mener du? Når man spænder, er det så "nede under" du mener?
Det stykke der er mellem Tisse-Leif og "det sorte hul" ?__

Mvh
Michael

Fra : DeepBlur

Dato : 19-09-01 10:39

Hej Micheal..
Her er et par råd, fra min egen samling.

"Michael Falkenberg" <Michael.falkenberg@mail.dk> wrote in message
> [...]
-> Hej alle i kloge mennesker!
->
-> Så kloge som I nu er, så håber jeg at I kan hjælpe mig meget noget som
-> egentlig går mig ret meget på!

<!KLIP!>

[...]

Måske skulle i bruge mere tid på forspillet, hvor du kæler meget mere for
hende, end hun gør for dig. Det du kunne gøre var at slikke hende længe og
inderligt (alt med måde selvfø'lig). Kæle for hendes intime dele. osv. Det
jeg vil frem til. Hun skal være godt varm, og veltilfreds før i rigtigt
starter.

-> Jeg har snakket lidt med hende om det, og vi "holder pauser" under

Pauser er godt, pausen kan du bruge på at slikke hende eller ligende. Men
opfat det ikke som en pause. Opfat det som en del af akten.

-> vejs...men alligevel. :( Hun siger det ikke gør noget.....men alligevel!

Sådan sagde min kæreste ozze i starten, når jeg kom før hende. "Jeg kan jo
ikke komme hvergang" og "Det gør ikke noget", var vist hendes ord.
Men jeg forstår godt din bekymring. Vi mænd ønsker vel det bedste for vor
elskere .

-> Er der ikke et eller andet man kan gøre?!! Evt. en stilling der er "bedre
-> for hende" end for mig eller noget? Eller et andet trick?

Her nogle trix, som jeg selv har fået meget nytte af..
1) Start langsomt.. Her mener jeg meget langsomt.
2) Hvis du så meget som bare mærker snærten af, at du er ved at komme, så
set farten ned, eller stop helt.. (PAUSE!!!
3) Har du ornaneret inde, kan du forlænge samlejet (Virker fint for mig). Du
kunne selvfø'lig ozze forslå hende at hun hjælper dig til at komme inden i
begynder. Har også en positiv effekt på din seksuelle stamina.
4) Ellers kan du jo øve dig på at komme. Ved at ornanere. Når du er ved at
komme, så stopper du. Prøv at holde igen. Når du mærker at kom lysten har
fortaget sig, så foresætter du igen. Prøv det et par gange i træk. Lidt
øvelse, og du kan lære dig selv at holde til meget mere. Hvis du bruger
denne teknik når i boller, så vil du også komme meget mere end ellers. Du
vil simpelthen eksplodere.
5) Snak med hende, hvad hun kan li' og ikke kan li'. Hvad du gør forkert og
hvad du gør rigtigt. Altså hvad der er dejligt for hende. Det er jo hende
der er i centrum for dig (Uden at overdrive) husk det...

MVH DeepBlur

Fra : Michael Falkenberg

Dato : 19-09-01 11:42

Hej!

1000 tak for alle jeres gode råd! Dem vil jeg prøve :)

Mvh
Michael