WTC
Fra : Karsten Olesen

Dato : 15-09-01 23:10

Vi kan vidst alle blive enige om, at tragedien
i USA er slem, men samtidig tror jeg, den
er et kærkomment signal til alverdens ledere,
at nu skal vi' ha' øjnene op for en stadig
voksende problem, terrorismen...

Jeg er meget spændt på, hvad USA
vil gøre i nærmeste fremtid.

Måske var angrebet mod WTC et
bevidst forsøg på at provokere til
handling fra USA's side...

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 16-09-01 00:12

"Karsten Olesen" <gakke@email.dk> mælte sligt:

>Vi kan vidst alle blive enige om, at tragedien
>i USA er slem, [...]

Hej Karsten,

Jeg har nævnt det før, men gør endnu et forsøg. Denne gruppe er til
debat om kristendom, derfor navnet "dk.livssyn.kristendom". Eftersom dit
indlæg ikke har det fjerneste med kristendom at gøre, hører det ikke
hjemme i denne gruppe - i dette tilfælde ville dk.politik være bedre
valgt.

Det er ikke fordi, jeg har noget imod dit emne, men der er nu engang en
grund til, at grupperne er emneopdelte. Folk der er interesserede i
politiske indlæg læser politik, ergo vil du i højere grad få feedback
dér. Folk, der derimod er interesserede i kristendom, men ikke i
politik, vil ikke bryde sig om, at kristendomsgruppen udvikler sig til
en politik-gruppe og du vil derfor møde en del modvilje fra den side,
hvis du fortsætter med at lade hånt om gældende emneopdeling.

Hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
Sona, si latine loqueris!

Fra : Karsten Olesen

Dato : 16-09-01 15:28

"Rasmus Underbjerg Pinnerup" <hobbes@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en politik-gruppe og du vil derfor møde en del modvilje fra den side,
> hvis du fortsætter med at lade hånt om gældende emneopdeling.
****************

Enig.
Men netop muslimer mv. har være oppe og vende ret
tit ifbm. WTC..og de hører vel hjemme her også.

Fra : Andreas Falck

Dato : 16-09-01 17:46

"Karsten Olesen" <gakke@email.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> Enig.
> Men netop muslimer mv. har være oppe og vende ret
> tit ifbm. WTC..og de hører vel hjemme her også.

Ja, også muslimer er da velkomne til i denne gruppe at debatere
kristendom. - Men denne gruppe er ikke beregnet til at diskutere
muslimernes tro. Det må de gøre et andet sted!

"Det evige Evangelium" - http://www.sdanet.dk/
Læs om Syndfloden: http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-015.htm
Josef i Egypten: http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-079.htm

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 16-09-01 19:34

"Karsten Olesen" <gakke@email.dk> mælte sligt:

>Enig.

Fint, så.

>Men netop muslimer mv. har være oppe og vende ret
>tit ifbm. WTC..og de hører vel hjemme her også.

Nej? Det kan være, jeg bør uddybe. Denne gruppe er beregnet til debat om
kristendom. Islam er ikke kristendom. Ergo hører debat om islam og
muslimer ikke hjemme her, men i den generelle religionsgruppe, dvs.
dk.livssyn.

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
Fortasse creditis me aliquid grave ac memorabile Latine dicturum esse.
Vere fures. Etenim perlecturus sum vobis catalogum lavandariorum. Hic

Fra : Karsten Olesen

Dato : 16-09-01 19:49

> [...]
> kristendom. Islam er ikke kristendom. Ergo hører debat om islam og
> muslimer ikke hjemme her, men i den generelle religionsgruppe, dvs.

**********************

Men muslimer påvirker jo ogs kristne et sted,
og det kan man vel debatterer her...

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 16-09-01 20:03

"Karsten Olesen" <gakke@email.dk> mælte sligt:

>Men muslimer påvirker jo ogs kristne et sted,
>og det kan man vel debatterer her...

Joda, en debat om muslimers indflydelse på kristendommen kan da sagtens
være on-topic her i gruppen, men nu var det ikke sådan en debat, du
lagde op til.

Venlig hilsen,

Fra : Karsten Olesen

Dato : 16-09-01 20:07

> [...]
>
> Joda, en debat om muslimers indflydelse på kristendommen kan da sagtens
> være on-topic her i gruppen, men nu var det ikke sådan en debat, du

**********************

Jeg synes da den var aktuel...

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 16-09-01 21:15

"Karsten Olesen" <gakke@email.dk> mælte sligt:

>Jeg synes da den var aktuel...

Jeg har aldrig påstået, at din debat ikke var aktuel. Jeg har blot gjort
opmærksom på, at denne gruppe ikke er det rette sted til at holde den.
Sværere er det heller ikke at forstå.

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"What's fahrfergnugen?"

Fra : Karsten Olesen

Dato : 17-09-01 17:19

> [...]
>
> Jeg har aldrig påstået, at din debat ikke var aktuel. Jeg har blot gjort
> opmærksom på, at denne gruppe ikke er det rette sted til at holde den.

Ork jo..vis lidt hjerte.

Fra : Erik

Dato : 16-09-01 20:09

> [...]
> incipit: Tibialium paria tria, socci quinque, tunicae duae, nullum
> amylum. Sic, actum est. Mihi plaudere nunc potestis. Die dulci fruimini.

Er det opskriften på en evighedspille, lykkepille eller en pille det giver
fysisk
kraft midt om natten??

Erik

Fra : Stefan Holm

Dato : 16-09-01 19:57

"Karsten Olesen" <gakke@email.dk> writes:

> Men muslimer påvirker jo ogs kristne et sted,

Det samme gør suppe og toiletbesøg. Emneopdelingen på Usenet er der af
en grund.

--
"You're not the first naked engineer to use that story."

Fra : Karsten Olesen

Dato : 16-09-01 20:07

"Stefan Holm" <stefan@aub.dk> skrev i en meddelelse

> Det samme gør suppe og toiletbesøg. Emneopdelingen på Usenet er der af
> en grund.

Verden er ikke sort/hvid...og dog...