Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Asus V7700 problemer
Fra : Johnny Haugaard

Dato : 15-09-01 22:38

Hej i gruppen,

Har et Asus V7700 Geforce i mit ABIT KT7raid

Når jeg tænder Pc kommer der 3 bip og intet sker
Ind imellem starter maskine op normalt men er meget ustabil.

Hvis jeg prøver med et "gammelt" Intel740 AGP eller Asus V6800 Geforce
virker alt som det skal.

Er der nogen der kender til problemer med V7700 eller måske i forbindelse
med dette MB

Eller er kortet simpelthen defekt ????

mvh Johnny Haugaard

Fra : Testpersonen

Dato : 15-09-01 22:59

"Johnny Haugaard" <hau@image.dk> wrote in message
> Når jeg tænder Pc kommer der 3 bip og intet sker
> Ind imellem starter maskine op normalt men er meget ustabil.

Dette sker også med mit V7700 på et Asus P2B-S mobo.. og det skete også
efter mit skift fra et gl tnt2..
Det skyldes vist at det ikke får nok strøm fra start af.. (selvom jeg har en
300w PSU) der er intet og gøre lige pt. udover at HW restarte og så kører
det jo fint igen :)

Testepersonen..

Fra : Karsten Olesen

Dato : 15-09-01 23:03

"Testpersonen" <testpersonen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
en
> 300w PSU) der er intet og gøre lige pt. udover at HW restarte og så kører

**********************

Uha da..godt I ikke har et Geforce 1..det trak nemmelig
det dobbelte strøm som Geforce 2....

MVH

Fra : Testpersonen

Dato : 16-09-01 13:21

"Karsten Olesen" <gakke@email.dk> wrote in message
> Uha da..godt I ikke har et Geforce 1..det trak nemmelig
> det dobbelte strøm som Geforce 2....

Skal da også lige siges jeg har 4 HD'r og 3 CDrom'r i dyret.. det taget også
en del strøm :)

Fra : Andreas Swaitek

Dato : 17-09-01 17:28

Hej...
Det eneste jeg kan sige til det er: Velkommen i klubben!!!
Min gør præcis det samme, jeg har et abit KT7A og et Leadtek GeForce 2 Pro.
Jeg vil ikke mene at grafikkortet er defekt fordi det er mit ikke.
Jeg har fået min til at virke EN gang ved at sætte I/O volten op til 3,6,
men da jeg startede min comp. dagen efter bibbede den igen.
Du kan tjekke denne abit faq side, det er ikke altid siden virker men prøv.
fae.abit.com.tw
Jeg overvejer kraftigt at smide mit bundkort tilbage i hovedet på abit og
bede dem om en anden model, for det kan sq ikke være meningen at en af
verdens største motherboard producenter ikke kan lave et motherboard der kan
klare Geforce 2 GTS/Pro.
Hilsen Andreas Swiatek