Geforece 3 AVI/MPEG
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 15-09-01 22:02

Ja dav.

Er der nogen der ved om et ASUS Geforce 2 V8200 Delux kan lave MPG filer
eller kun gemme AVI filer

--
M.v.h.
Hans Nikolajsen

Fra : Søren H. Wind

Dato : 15-09-01 22:57

> Er der nogen der ved om et ASUS Geforce 2 V8200 Delux kan lave MPG filer
> eller kun gemme AVI filer

Intet af det du nævner er bestemt af grafikkortet, det er udelukkende
hvilken software du har installeret på computeren der gør hvad du kan gemme
som..

Spørgsmålet er om kortet kan afspille dem med rimelig hastighed og kvalitet
og det har ingen geforce kort problemer med.

God Wind herfra..
Søren HDI' Wind

Fra : DWM

Dato : 16-09-01 15:30

"Hans Nikolajsen" <hn1@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Ja dav.
>
> Er der nogen der ved om et ASUS Geforce 2 V8200 Delux kan lave MPG filer
> eller kun gemme AVI filer

Personligt kan jeg ikke få mit Geforce 2 GTS til at gøre det i en
ordenlig kvalitet når vi snakker MPG. Men du bruger vel også
Asus´s egen pakning? Ren AVI fylder af h... til men det hjælper da
lidt på det med Asus´s codec.
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen