Jeg er endelig kommet op i de store rækker
Fra : Bent Madsen

Dato : 15-09-01 21:04

Hejsa DFM'er

jeg har ENDELIG fået købt mig en ny cykel..

jeg har gået og gruplet over det i et års tid... og her i søndags... dik jeg
det store pap ... og besluttede mig derfor at køre min drøm ud i
virkeligheden..
..
fik snakket med banken...

og med forhandleren..

nu er jeg den stolte ejer af en ThunderCat....
og FUCK... hvor kører den dejligt!!!...

hilsen
... en glad ejer...

-- Stefan Madsen

Fra : Rasmus Lind Hansen

Dato : 16-09-01 02:28

Den er fed! Wow!
Det er en af de drømme, jeg også gerne ville leve ud! (læs: SNART!)
Men jeg ville ikke nå længere end banken, måske lige til en CZ180

Et stort TILLYKKE med det nye legetøj!!!

MVV.
Rasmus Lind
**XS 400 Seca** <== Som godt ved den skal afløses af en sportstourer
al. ThunderCat om x år!

PS. Hvis du lige har fået det lille pap opgraderet til det store, må du være
først i 20'erne!? Hvad koster kasko på sådan en så??

Fra : Jes Vestervang

Dato : 16-09-01 10:48

"Bent Madsen" <revisionsfirma_bent@madsen.mail.dk> skrev:
> Hejsa DFM'er
> nu er jeg den stolte ejer af en ThunderCat....
> og FUCK... hvor kører den dejligt!!!...

Jamen tilykke Så blev det alligevel sådan en, hva'? Hvor meget måtte
du give?

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 16-09-01 16:58

Tillykke med den.

Vi ses derude.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Morten Christensen

Dato : 17-09-01 19:16

"Bent Madsen" <revisionsfirma_bent@madsen.mail.dk> wrote in message
> Hejsa DFM'er

Harj der bag skærmen :)

> jeg har ENDELIG fået købt mig en ny cykel..

Uhm, det er skønt, ikk'?

> nu er jeg den stolte ejer af en ThunderCat....
> og FUCK... hvor kører den dejligt!!!...

Ja, så tror da fa**** du er så glad.

Det er jo på nippet til at være SNYD

> hilsen
> ... en glad ejer...

Ja, mon ikke!

--
Have a good ride :)

Morten, Københavnstrup, der stadig render rundt med stådreng efter at have
set en flok TordenMisser på spil i det Ry'ske område i lørdags
GSX600F '91...tjae.. hvor længe endnu?