Erfaringer med SensiStop
Fra : Marcussen

Dato : 15-09-01 18:48

Jeg har læst om ovennævnte flere steder til behandling af såvel astma som
allergi, og ville gerne høre om nogen af Jer har forsøgt behandlingen. De
testresultater som jeg har set er enten temmelig gamle, eller stammer fra
sælgerens (lægens) egen hjemmeside.

Jeg overvejer selv at prøve behandlingen, men vil dog gerne først have lidt
respons fra andre som måske har prøvet den. (man smider jo ikke bare 1.975,-
ud af vinduet, som behandlingen koster

Fra : asbo

Dato : 17-09-01 20:26

"Marcussen" skrev d. 15-09-01 18:48 dette indlæg :
> [...]
lidt
> respons fra andre som måske har prøvet den. (man smider jo ikke bare

Jeg har prøvet Sensistop i sommer 2000. Desværre hjalp det mig
overhovedet ikke! Jeg har haft astma og allergi i mange år.

http://www.kandu.dk/

Fra : Flemming Jahns

Dato : 19-09-01 12:47

"Marcussen" <Marcussen@get2net.dk> wrote in message
> [...]
lidt
> respons fra andre som måske har prøvet den. (man smider jo ikke bare

Ja meget gode erfaringer som jeg ligeledes har reflekteret på under indlæget
allergi, men det skal følges.... hele vejen igennem og du skal sørge for at
spise de anbefalede mineraler også. Dyrt ja måske men de penge har jeg
tidligere nemt kunnet bruge på diverse antihistaminer, præperater med
binyrebarkhormon, astamamedicin m.v på et par måneder. Det skal siges at jeg
samtidig lagde min kost om - hvilket betyder at jeg indtager en del færre
affaldsstof ophobere såsom, Kaffe, sort te, oksekød, øl, vin, spiritus,
cigaretter desuden lagde jeg stort set mad indeholdende mælkeprodukter på
hylden ...

Håber at du kan bruge det til noget ellers er du også velkommen til at
kontakte mig på e-mail g.jahns@get2net.dk

med venlig hilsen

Gitte Jahns