/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Historien om en tur til reservedels landet~
Fra : Morten Juel


Dato : 15-09-01 18:05

Hejsa NG

Først og fremmest vil jeg gerne have lov at sige tak til Morten Dahl og hans
ven Lauge for en sjov tur og for hjælpen.
Når men som de fleste ved, har min motor jo brændt et stempel, så jeg har
været på jagt efter en reservedels motor/cykel, jeg fandt så en i Tyskland
for 400DM, og af talte med forhandleren at den ville jeg gerne købe, og så
var det jo at Morten Dahl her fra NG tilbød sin hjælp, så vi fik aftalt at
det skulle ske igår fredag 14/9, han ville gerne tidligt afsted så jeg
skulle være i Vejle kl 10, så vi kunne nå at være hjemme kl 15 !
Når man jeg kommer afsted, Subberne er taget ud af golfen, og der er
medbragt en pressening, da Morten i telefonen sagde at når vi havde fået den
til Vejle kunne vi bare tage gaflen af, og smide den om bag i golfen !!
Jeg var der over lidt tidligt, og holdt ind på en tank, og så ringede
Morten. Han gav mig indstrukser for hvor han boede, og efter et par forsøg
og opkald fandt jeg det, efter 10 mins kom Morten og hans ven Lauge som
havde hentet en trailer, da vi skulle køre derned i Mortens Mercer. Der blev
kæmpet lidt med at få printet nogle kort ud, men den ville kun printe en
kørsels vejlledning, så den tog vi med.
Vi lettede fra Vejle kl 11 efter en del kørsel sad vi i en 7KM kø nede i
tyskland, det gav lidt fustrationer, men vi kom da vidre..
Da vi ankom til Hamburg var det tid til at finde kørselsvejlledningen frem,
og så blev der bandet fra chaufførens side af og merceren blev kastet
rundt med trailer og det hele, det var godt jeg havde 2 panik håndtag bag i
hehe vi faldt også over et valg skildt hvor der stod: "Kriminelle
Aüsländer raüs" så kan man da snakke om en klar holdning til tingene.
Det lykkedes Morten at kste merceren ind på en ensrettet gade, så vi måtte
ud og lyfte traileren rundt så vi kunne kome ud igen..
Nå men vi fandt stedet, og jeg fik købt seca'en, den kunne lige ligge på
traileren og morten fik forhørt sig om en reservedels cykel også, og
forhandleren fortalte at de havde et lager med 50 skadede cykler og res dels
cykler.
Nå men vi kørte hjemad igen, men Morten ville liiige ha en McBacon, men da
vi kom ind til McD havde de ingen McBacon + man kunne ikke betale med Vica !
så vi kørte vidrere mod grænsen.
Ved grænsen var vi i Dan Discount og købe Øl og andet godt, og så gik turen
til DK, efter et lille smut og opsamling af Mortens kæreste i Kolding, endte
i vi Vejle.
Så kom udfordringen, Seca'en skulle ha aftaget forgaflen, og læsses ind i
Golfen !!!
Forgaflen fik vi rimeligt nemt af, men hold da op det så lidt uoverskueligt
ud at vi skulle ha den ind i golfen, men ind kom den efter lidt kamp ) i
kan for øvrigt se billeder af hele turen på http://starchild.dk/mc-tur/, jeg
kørte så hjemover men stoppede lige i Odense for at sige hej til Rasmus Lind
her fra NG, flink fyr og det samme var hans brødre, det var kun meningen at
jeg skulle sige hej og så køre igen, men der gik hurtigt 1½time med MC snak
Så efter resten af turen hjem, ankom jeg til Næstved kl 02 ) godt
smadret og MONSTER træt...
Her til formiddags hev vi så cyklen ud igen, det var ikke så svært som jeg
havde frygtet !!

Så det var en sjov og god tur vi havde..

Mvh
Morten
XS400 Seca **nu med reservedels cykel**




 
 
Steen Gruby (15-09-2001)
Kommentar
Fra : Steen Gruby


Dato : 15-09-01 19:29

On Sat, 15 Sep 2001 19:05:11 +0200, "Morten Juel"
<MP@mail1.stofanet.dk> wrote:

Hej Morten
>Nå men vi fandt stedet, og jeg fik købt seca'en, den kunne lige ligge på
>traileren og morten fik forhørt sig om en reservedels cykel også, og
>forhandleren fortalte at de havde et lager med 50 skadede cykler og res dels
>cykler.
>
Kunne du ikke løfte sløret en smule og give os adressen og evt. et
tlf. nr til din germanske kontakt ?
På forhånd tak

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Morten Juel (15-09-2001)
Kommentar
Fra : Morten Juel


Dato : 15-09-01 21:51

> Kunne du ikke løfte sløret en smule og give os adressen og evt. et
> tlf. nr til din germanske kontakt ?
> På forhånd tak
Hejsa Steen,

Jow da self du får lige et link !!
http://home.mobile.de/Holz-und-Noll

Mvh
Morten



Steen Gruby (15-09-2001)
Kommentar
Fra : Steen Gruby


Dato : 15-09-01 22:51

On Sat, 15 Sep 2001 22:50:43 +0200, "Morten Juel"
<MP@mail1.stofanet.dk> wrote:

Hej Morten
>
>Jow da self du får lige et link !!
>http://home.mobile.de/Holz-und-Noll
>
Mange tak.
Jeg må indrømme at jeg kigger lidt efter stumper til min XN85.
Ikke fordi den fejler noget - Meeeeen

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

JR (15-09-2001)
Kommentar
Fra : JR


Dato : 15-09-01 19:51


>KLIP
> Så kom udfordringen, Seca'en skulle ha aftaget forgaflen, og læsses ind i
> Golfen !!!
>KLIP
>
> Så det var en sjov og god tur vi havde..
>
> Mvh
> Morten
> XS400 Seca **nu med reservedels cykel**
>

Hehe, og jeg var i tvivl om jeg kunne have en Moto Guzzi V65 Lario inde i min Citroen Berlingo....
Det er jeg ikke mere!
Jeg købte den dog ikke, det var lidt langt at køre til Holland - og afgiften var 34.000 kr for en
cykel til 14.000 kr

Jim Radmer
SR500
www.radmer.dk
www.coverband.dk livemusik til festen



Armand (15-09-2001)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 15-09-01 21:57


JR <jr@radmer.dk> skrev i en
news:QqNo7.12044$9V5.539337@news000.worldonline.dk...
>
> >KLIP
> > Så kom udfordringen, Seca'en skulle ha aftaget forgaflen, og læsses
> > ind i Golfen !!!
> >KLIP
> Hehe, og jeg var i tvivl om jeg kunne have en Moto Guzzi V65 Lario
> inde i min Citroen Berlingo.... Det er jeg ikke mere!
> Jeg købte den dog ikke, det var lidt langt at køre til Holland - og
> afgiften var 34.000 kr for en cykel til 14.000 kr

50.000,- incl. transport, excl. evt. forekommende tilbagebetaling af
depositum efter vurdering!
Er en 6½'er Lario ikke det værd :-/

--
Armand.






JR (16-09-2001)
Kommentar
Fra : JR


Dato : 16-09-01 09:00


Armand <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9o0fjf$1t2r$1@news.cybercity.dk...
>
> JR <jr@radmer.dk> skrev i en
> news:QqNo7.12044$9V5.539337@news000.worldonline.dk...
> >
> > >KLIP
> > > Så kom udfordringen, Seca'en skulle ha aftaget forgaflen, og læsses
> > > ind i Golfen !!!
> > >KLIP
> > Hehe, og jeg var i tvivl om jeg kunne have en Moto Guzzi V65 Lario
> > inde i min Citroen Berlingo.... Det er jeg ikke mere!
> > Jeg købte den dog ikke, det var lidt langt at køre til Holland - og
> > afgiften var 34.000 kr for en cykel til 14.000 kr
>
> 50.000,- incl. transport, excl. evt. forekommende tilbagebetaling af
> depositum efter vurdering!
> Er en 6½'er Lario ikke det værd :-/
>
> --
> Armand.
>
>
Sikker, men de er set til 45-50 kkr herhjemme, så det er nok ikke besværet værd.

Folk siger iøvrigt at der er vrøvl med topstykke/cylinder på dem. Den snurrer ellers fint og lyder
skønt.

Jim Radmer



Armand (16-09-2001)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 16-09-01 12:10


JR <jr@radmer.dk> skrev i en
news:O_Yo7.12686$9V5.551293@news000.worldonline.dk...
>
> Armand <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:9o0fjf$1t2r$1@news.cybercity.dk...
> >
> > 50.000,- incl. transport, excl. evt. forekommende tilbagebetaling af
> > depositum efter vurdering!
> > Er en 6½'er Lario ikke det værd :-/
> Sikker, men de er set til 45-50 kkr herhjemme, så det er nok ikke
> besværet værd.

OK!

Jeg regnede egentlig med at de var dyrere!

--
Armand.






Armand (15-09-2001)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 15-09-01 22:02


Morten Juel <MP@mail1.stofanet.dk> skrev i en
news:9o01ut$p07$1@sunsite.dk...
>
> Når men som de fleste ved, har min motor jo brændt et stempel, så jeg
> har været på jagt efter en reservedels motor/cykel, jeg fandt så en i
> Tyskland for 400DM, og af talte med forhandleren at den ville jeg
> gerne købe, og så var det jo at Morten Dahl her fra NG tilbød sin
> hjælp, så vi fik aftalt at det skulle ske igår fredag..........
>....[megasnip]..............Så det var en sjov og god tur vi havde..

Hæ!

Er det nu at jeg skal rippe op i, hvorledes ham jeg engang hjalp med at
hente en model i Osnabrück opførte sig på vej hjemefter?


--
Armand.














Michael K.S. (15-09-2001)
Kommentar
Fra : Michael K.S.


Dato : 15-09-01 22:23

On Sat, 15 Sep 2001 23:02:08 +0200, "Armand"
<armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:


>Er det nu at jeg skal rippe op i, hvorledes ham jeg engang hjalp med at
>hente en model i Osnabrück opførte sig på vej hjemefter?
>

Næh,det er nu du skal holde kæft ).Skal vi forresten ikke snart ned
og hente en til,jeg kunne godt bruge en Priller mere ....

-M

Armand (16-09-2001)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 16-09-01 12:10


Michael K.S. <MichaelKS@image.dk> skrev i en
news:t8h7qtgin58vaga5ifqtofc7aknqgq06g2@4ax.com...
> On Sat, 15 Sep 2001 23:02:08 +0200, "Armand"
> <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:
>
>
> >Er det nu at jeg skal rippe op i, hvorledes ham jeg engang hjalp med
> >athente en model i Osnabrück opførte sig på vej hjemefter?
> Næh,det er nu du skal holde kæft ).Skal vi forresten ikke snart ned
> og hente en til,jeg kunne godt bruge en Priller mere ....

Tyske 250'er Prillere sucks, akkurat som 125'erne!

Jeg overhørte at Anders dybdal fik en grundig instruktion af forskellene
i Løgstør sidste weekend, Måske han kan referere om problemerne?
[FUT ->A.D.]

--
Armand.





Kenneth (16-09-2001)
Kommentar
Fra : Kenneth


Dato : 16-09-01 12:37

> Tyske 250'er Prillere sucks, akkurat som 125'erne!
>

Fortæl, fortæl....

> Jeg overhørte at Anders dybdal fik en grundig instruktion af forskellene
> i Løgstør sidste weekend, Måske han kan referere om problemerne?
> [FUT ->A.D.]
>

Fut ... hvorhen???


--
Venligst
Kenneth
ZX9R-C



Michael K.S. (16-09-2001)
Kommentar
Fra : Michael K.S.


Dato : 16-09-01 13:06

On Sun, 16 Sep 2001 13:37:15 +0200, "Kenneth" <ken_t@cool.dk> wrote:

>> Tyske 250'er Prillere sucks, akkurat som 125'erne!

>Fortæl, fortæl....

Problemet er ikke så stort for 250'erne,og består mest i at de er med
kat.,det er er ikke så smart af 2 grunde,dels naturligvis ydelse,men
også at de faktisk ikke er særlig godt lavet så stumper fra dem falder
tilbage i cylinderen !!! Der er gået en del cylinderrenov. på den
konto,og mange tyskere piller dem af som det første når de har forladt
forretningen

125 'erne er en anden sag,mange af dem er droslet og det sutter
virkelig krans,for det er en omfangsrig affære,med både
udstødning/elektronik og gearing m.m,så dem skal man ikke bruge som
udgangspunkt for en racebike,de findes dog også som fuld effekt.

>> Jeg overhørte at Anders dybdal fik en grundig instruktion af forskellene
>> i Løgstør sidste weekend, Måske han kan referere om problemerne?
>> [FUT ->A.D.]
>>
>
>Fut ... hvorhen???

A.D. Anders Dybdal vil jeg gætte på ...en lidt speciel Follow-Up-To


-M

Armand (16-09-2001)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 16-09-01 23:29


Kenneth <ken_t@cool.dk> skrev i en
news:9o22t8$sq0$1@news.cybercity.dk...
> > Tyske 250'er Prillere sucks, akkurat som 125'erne!
> >
>
> Fortæl, fortæl....
> > Jeg overhørte at Anders dybdal fik en grundig instruktion af
> > forskellene i Løgstør sidste weekend, Måske han kan referere om
> > problemerne?
> > [FUT ->A.D.]
> Fut ... hvorhen???

Jeg hár futtet videre til Anders D. (= A.D.!) privat!

--
Armand.





Michael K.S. (16-09-2001)
Kommentar
Fra : Michael K.S.


Dato : 16-09-01 12:57

On Sun, 16 Sep 2001 13:09:40 +0200, "Armand"
<armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:


>Tyske 250'er Prillere sucks, akkurat som 125'erne!

Det ved jeg godt,det var en joke,jeg kan godt bruge en mere,men hvis
jeg gør alvor af det,bliver det med stor sandsynlighed en racebike
herhjemme fra ,dog skal det siges at der også kører racecykler dernede
og de kunne måske godt være interessante.Meeen noget transport a en
kassevogn ville nok være smartere at bruge pengene på,nu får vi se...

-M


Morten Dybdal (16-09-2001)
Kommentar
Fra : Morten Dybdal


Dato : 16-09-01 18:12

Armand wrote:

>
>Tyske 250'er Prillere sucks, akkurat som 125'erne!
>
>Jeg overhørte at Anders dybdal fik en grundig instruktion af forskellene
>i Løgstør sidste weekend, Måske han kan referere om problemerne?
> [FUT ->A.D.]
>
Han læser desværre ikke med her mere, så andre må træde til.

--
Morten Dybdal





Morten Dahl (17-09-2001)
Kommentar
Fra : Morten Dahl


Dato : 17-09-01 07:43


"Morten Juel" <MP@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:9o01ut$p07$1@sunsite.dk...
> Hejsa NG
>
> Først og fremmest vil jeg gerne have lov at sige tak til Morten Dahl og
hans
> ven Lauge for en sjov tur og for hjælpen.

Selv tak, men hva faen var det lige Lau var behjælpelig med (ud over
navigation, og det ved vi jo begge hvordan gik)

> Når men som de fleste ved, har min motor jo brændt et stempel, så jeg har
> været på jagt efter en reservedels motor/cykel, jeg fandt så en i Tyskland
> for 400DM, og af talte med forhandleren at den ville jeg gerne købe, og så
> var det jo at Morten Dahl her fra NG tilbød sin hjælp, så vi fik aftalt at
> det skulle ske igår fredag 14/9, han ville gerne tidligt afsted så jeg
> skulle være i Vejle kl 10, så vi kunne nå at være hjemme kl 15 !

Tjae sådan går det altid med planlægning, det virker gennemført og så går
der Lau i det.. og vupti var ETA ændret til Kl.21


> Når man jeg kommer afsted, Subberne er taget ud af golfen, og der er
> medbragt en pressening, da Morten i telefonen sagde at når vi havde fået
den
> til Vejle kunne vi bare tage gaflen af, og smide den om bag i golfen !!
> Jeg var der over lidt tidligt, og holdt ind på en tank, og så ringede
> Morten. Han gav mig indstrukser for hvor han boede, og efter et par forsøg
> og opkald fandt jeg det, efter 10 mins kom Morten og hans ven Lauge som
> havde hentet en trailer, da vi skulle køre derned i Mortens Mercer. Der
blev
> kæmpet lidt med at få printet nogle kort ud, men den ville kun printe en
> kørsels vejlledning, så den tog vi med.

Ja og jeg arbejder inden for digitaltryk branchen, hvilken reklame


> Vi lettede fra Vejle kl 11 efter en del kørsel sad vi i en 7KM kø nede i
> tyskland, det gav lidt fustrationer, men vi kom da vidre..

Ingen kommentar, er udemærket godt klar over jeg har temperament....

> Da vi ankom til Hamburg var det tid til at finde kørselsvejlledningen
frem,
> og så blev der bandet fra chaufførens side af
Jeg har sagt det før men gentager, Lau for ALDRIG mere lov at navigere
(CITAT LAU: er ikke helt sikker, men er vi ikke faret vild?)

og merceren blev kastet
> rundt med trailer og det hele, det var godt jeg havde 2 panik håndtag bag
i
>

Så så, det var jo en lille trailer, man mærker den jo praktisk taget ikke
;~)

hehe vi faldt også over et valg skildt hvor der stod: "Kriminelle
> Aüsländer raüs" så kan man da snakke om en klar holdning til tingene.
> Det lykkedes Morten at kste merceren ind på en ensrettet gade, så vi måtte
> ud og lyfte traileren rundt så vi kunne kome ud igen..

Henholder mig til stress, og mine manglende tyskkundskaber..

> Nå men vi fandt stedet, og jeg fik købt seca'en, den kunne lige ligge på
> traileren og morten fik forhørt sig om en reservedels cykel også, og
> forhandleren fortalte at de havde et lager med 50 skadede cykler og res
dels
> cykler.
> Nå men vi kørte hjemad igen, men Morten ville liiige ha en McBacon, men da
> vi kom ind til McD havde de ingen McBacon + man kunne ikke betale med Vica
!

Det fandme for ringe at McD. som værende et verdensomspændende firma ikke
tager Visa, og ydermere når den ligge lige ud til A7 motorvejen..

> så vi kørte vidrere mod grænsen.
> Ved grænsen var vi i Dan Discount og købe Øl og andet godt, og så gik
turen
> til DK, efter et lille smut og opsamling af Mortens kæreste i Kolding,
endte
> i vi Vejle.
> Så kom udfordringen, Seca'en skulle ha aftaget forgaflen, og læsses ind i
> Golfen !!!

Jeg havde jo ret, det var da ikke det store problem, man skal bare følge
Mads L. &Per P. ´s model. tag problematikken i øjesyn, åbn et par bajere og
vupti kommer løsningen af sig selv..

> Forgaflen fik vi rimeligt nemt af, men hold da op det så lidt
uoverskueligt
> ud at vi skulle ha den ind i golfen, men ind kom den efter lidt kamp )
i
> kan for øvrigt se billeder af hele turen på http://starchild.dk/mc-tur/,

Ok, du har heldigvis cencureret de værste billeder fra

>snippet lidt midnatsluskeri<

-
Morten Dahl



Mads Lund (17-09-2001)
Kommentar
Fra : Mads Lund


Dato : 17-09-01 08:12

> Jeg havde jo ret, det var da ikke det store problem, man skal bare følge
> Mads L. &Per P. ´s model. tag problematikken i øjesyn, åbn et par bajere
og
> vupti kommer løsningen af sig selv..

Den løsniongsmodel slår aldrig fejl.

Mads Lund
KX500, med stelbrud (der skal lidt mere end et par bajere til før den er
køreklar igen.





Søren L Hansen (17-09-2001)
Kommentar
Fra : Søren L Hansen


Dato : 17-09-01 09:32


Mads Lund <Mads.L@Martin.dk> wrote in article
<lkhp7.4196$lk7.103800@news.get2net.dk>...
> Mads Lund
> KX500, med stelbrud (der skal lidt mere end et par bajere til før den er
> køreklar igen.

Men det er da stadig bedre end
Mads Lynd, med benbrud.

Det kunne også let ske på den vildbasse... ojoj
--
Søren


Mads Lund (17-09-2001)
Kommentar
Fra : Mads Lund


Dato : 17-09-01 11:45

> Men det er da stadig bedre end
> Mads Lynd, med benbrud.

Så afgjort, men kan det ikke repareres med Gaffa?

Var I i grusgraven igår. Jeg sad hulkende ved siden af kawaen og vurderede
skaderne og irriterede mig over det gode vejr.

Mads Lund
KX500



Claus Rittig (17-09-2001)
Kommentar
Fra : Claus Rittig


Dato : 17-09-01 16:26

"Mads Lund" <Mads.L@Martin.dk> skrev i en meddelelse
news:Orkp7.4232$lk7.109895@news.get2net.dk...

> Var I i grusgraven igår. Jeg sad hulkende ved siden af kawaen og vurderede
> skaderne og irriterede mig over det gode vejr.

Nix, se ny posting (som jeg er ved at skrive, så lad nu være med at
forstyrre mig!)
Vi var ude i naturen og nyde den ro det giver i sindet.

Det stel kan sgida svejses, det er da ikke noget problem?!
Min Honda har været knækket 17 gange, det bliver den da ikke ringere af -
bare lidt tungere og lidt arret.

Rittig



Mads Lund (18-09-2001)
Kommentar
Fra : Mads Lund


Dato : 18-09-01 09:24

> Det stel kan sgida svejses, det er da ikke noget problem?!

Nej overhovedet ikke, når Per kan svejse lastbiler sammen, kan han nok også
reppe den lille kawa. Der var bare det faktum at der skal skrues i nogle
timer før den er klar, samtidig med at vejret var perfekt til en tur i
grusgraven.

> Min Honda har været knækket 17 gange, det bliver den da ikke ringere af -
> bare lidt tungere og lidt arret.

som med så meget andet

Mads Lund, også tungere og mere arret med årene




Armand (17-09-2001)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 17-09-01 15:24


Morten Dahl <news@mekasign.dk> skrev i en
news:9o45ga$rnn$1@news.cybercity.dk...
> "Morten Juel" <MP@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> news:9o01ut$p07$1@sunsite.dk...
> >
> Jeg har sagt det før men gentager, Lau for ALDRIG mere lov at navigere
> (CITAT LAU: er ikke helt sikker, men er vi ikke faret vild?)

GRILL

> > Det lykkedes Morten at kste merceren ind på en ensrettet gade, så vi
> > måtte ud og lyfte traileren rundt så vi kunne kome ud igen..
> Henholder mig til stress, og mine manglende tyskkundskaber..

Jamn? Var netop dine tysk-kundskaber ikke dét du skulle hjælpe Morten
med??
Og så forøvrigt: Einbahn-strasse, lyder da også som: "jernbanegade"

> > Så kom udfordringen, Seca'en skulle ha aftaget forgaflen, og læsses
> > ind i Golfen !!!
> Jeg havde jo ret, det var da ikke det store problem, man skal bare
> følge Mads L. &Per P. ´s model. tag problematikken i øjesyn, åbn et
par
> bajere og vupti kommer løsningen af sig selv..

Hæ!
Solid politik, som du tilsyneladende burde adoptere lidt fra når du
hænger i en "stau"

Om bagagerums-løsningen:
Jeg har oplevet en ka'l stille til race på Knutstorp, med den
forhjuls-løse RGV i bagagerummet og med forgafflen stikkende ud under en
nedbundet bagagerums-klap - Altsammen på/i en Seat Ibiza

--
Armand.






Søren L Hansen (18-09-2001)
Kommentar
Fra : Søren L Hansen


Dato : 18-09-01 08:41

> Jeg har oplevet en ka'l stille til race på Knutstorp, med den
> forhjuls-løse RGV i bagagerummet og med forgafflen stikkende ud under en
> nedbundet bagagerums-klap - Altsammen på/i en Seat Ibiza

På Vandel til Classic ræs for et par år siden så jeg en Golf 3 med en hel
Moto Guzzi i. Og lukket klap! Det var en lille Guzzi, men alligvel. Han
havde dog taget det ene forsæde ud.

S.




Claus Rittig (17-09-2001)
Kommentar
Fra : Claus Rittig


Dato : 17-09-01 16:23

"Morten Dahl" <news@mekasign.dk> skrev i en meddelelse
news:9o45ga$rnn$1@news.cybercity.dk...

> Jeg havde jo ret, det var da ikke det store problem, man skal bare følge
> Mads L. &Per P. ´s model. tag problematikken i øjesyn, åbn et par bajere
og
> vupti kommer løsningen af sig selv..

Og så er løsningen endda ofte MEGET kreativ...

Rittig



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177524
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408678
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste