sph åbent hus
Fra : bo thomsen

Dato : 15-09-01 17:23

waaaaaaauuuuuuw
jeg har i dag prøvet cbr600f, suzi750r, cbr900rr og nogle harlyer og andre
choppere.
men for satan hvor er cbr900 en fed kværn, sådan en vil jeg sku gerne have
til baneræs næste år hvis pengene er der.
deres suzu750r kørte ikk særligt godt synes jeg, det var som om at motoren
var kvalt og styring lidt stiv i det, men sikke en topfart den skyder af.
det var den jeg var hurtigst på, men det har også lidt at gøre med mit ringe
kendskab til vejene dernede.
cbr600f er simpelt hen for lille synes jeg, den er sku høj nok men føles som
en 125 cagiva mellem benene. der er 9'eren meget federe samt en "anelse"
kraftigere.
men alt i alt var de alle fede dog er der en overdrevet stor forskel i
motorens karakteristik mht. min ejen vfr 750f v4.
mvh
bo thomsen - som havder politiet, der gør alt hvad de kan for at ødelægge
vores dag.

Fra : Morten Juel

Dato : 15-09-01 17:34

> jeg har i dag prøvet cbr600f, suzi750r, cbr900rr og nogle harlyer og andre
> choppere.
hehe jeg kom kl 15 der var alle racercyklerne booket op resten af dagen
;o(( så må jeg jo bare tidligt op imorgen )

Mvh
Morten

Fra : madcat

Dato : 15-09-01 19:28

"bo thomsen" <bbt@worldonline.dk> skrev
> mvh
> bo thomsen - som havder politiet, der gør alt hvad de kan for at ødelægge
> vores dag.

Folk kan da bare te sig nogenlunde fornuftigt i stedet for at tæske af sted
som en sindssyg på en almindelig rimelig trafikeret landevej og køre på
baghjulet for at vise sig. Så er det da klart, at politiet dukker op, når
det sker igen og igen på den samme strækning.

Susanne
der misbruger kærestens pc

Fra : bo thomsen

Dato : 15-09-01 19:59

> og køre på
> baghjulet for at vise sig.

jeg gør det nu ikk for at vise mig men fordi jeg synes det er kodylt sjovt
jeg ved ikk med de andre men jeg tror at mange har det sådan, samt jeg
synes sku også at det er fedt at se på samt div. andre tricks
mvh
bo thomsen
www.vfr.dk