sig nærmer tiden
Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 15-09-01 15:45

.... til macparty 01!

Hvem kommer (ikke). Jeg har læst flere steder at man både i Århus og i
København har været nødsaget til at aflyse arrangerede busture pga.
manglende tilmelding ... det lyder jo ikke godt!?

Eller hva'?

[jeg kommer i hvert fald lørdag :)]

--
mvh Jesper http://homepage.mac.com/jmfink/
| hjælp - jeg mangler en bolig i Kolding! |

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 15-09-01 17:29

Jesper Møller-Fink <jmfink@mac.com> wrote:

> [...]
> København har været nødsaget til at aflyse arrangerede busture pga.
> manglende tilmelding ... det lyder jo ikke godt!?

jeg kommer ikke og har ikke haft planlagt at komme - det er alt for
farligt at nærme sig den slags arangementer fyldt med alskens
elektroniske dingenoter - man kú jo komme til at købe noget, hvilket min
bankrådgiver sikkert ikke ville synes om.

NB. jeg blev høj, da jeg i dag var inde hos El giganten på Nørrebrogade
- DV kamarae til 7000kr... føj, jeg flygtede heldigvis efter jeg havde
leget lidt og glemte alt om den hub/swich jeg var på jagt efter... suk,
det betyder at jeg må vente til efter weekenden med at printe trådløst,
øv.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på iceBook

<icq:131382336>

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 15-09-01 19:47

Jesper Møller-Fink <jmfink@mac.com> wrote:

> [jeg kommer i hvert fald lørdag :)]

Jeg overvejer det samme...

Når man som jeg bor i et af de mange Mac-fattige områder af Jylland
(Vejle området) og endnu ikke har set, eller endnu bedre - rørt ved en
TiBook, så synes MacParty som den oplagte mulighed.

/Martin

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 15-09-01 20:14

Martin Bredthauer <mb@talent.dk> wrote:

> [...]
> (Vejle området) og endnu ikke har set, eller endnu bedre - rørt ved en
> TiBook, så synes MacParty som den oplagte mulighed.

Så er vi hele to jyder :)

Men jeg har dog rørt ved det meste - endda en dual 800 G4! Og ikke
mindst en iBook der fortjener mange kærlige klap! :)

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 16-09-01 13:48

Jesper Møller-Fink <jmfink@mac.com> wrote:

> Men jeg har dog rørt ved det meste - endda en dual 800 G4! Og ikke
> mindst en iBook der fortjener mange kærlige klap! :)

hæ, jeg vil ikke engang bytte en icebook bort for en tibook.

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 16-09-01 13:52

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> hæ, jeg vil ikke engang bytte en icebook bort for en tibook.

Lige netop!

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 15-09-01 21:58

> [...]

> København har været nødsaget til at aflyse arrangerede busture pga.
> manglende tilmelding ... det lyder jo ikke godt!?

Måske vi skulle overveje navneskilte.

--
Ciao Jesper )

Fra : Thomas Bundgaard

Dato : 16-09-01 13:32

Jeg kommer ikke - men jeg kender da vist en her fra Århus der kommer... En
jyde mere!

Thomas Bundgaard