Afgift på GSX 550
Fra : age

Dato : 15-09-01 12:22

Jeg har lige købt en Suzuki GSX 550 fra 83 der har kørt 45000 km uden
afgift. Er der nogle der ved hvad afgiften ca er.:

http://www.kandu.dk/

Fra : Armand

Dato : 15-09-01 14:42

age <age.news@kandu.dk> skrev i en
> Jeg har lige købt en Suzuki GSX 550 fra 83 der har kørt 45000 km uden
> afgift. Er der nogle der ved hvad afgiften ca er.:

Godt og vel 60% af den p.t. værende handelspris, så slå op i D.B.A. og
regn på det

--
Armand.

Fra : Jon Larsen

Dato : 15-09-01 20:20

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Hvordan har han sluppet for at skulle betale afgift for de 45000 km ???

LOL.. sorry ku' ik ' lade være

Jon Larsen.
Gixx'er 250 som snart runder 65000 km