Hjelm
Fra : JENS MELDGAARD

Dato : 14-09-01 22:39

Jeg skal til Tyskland i morgen for at købe ny hjelm, (klaphat) .
Nogen der ved forskellen på Shoie Duotec og Shoie Syncrotec? Ellers nogen
kommentare til Shoies klaphjelme?

hej Jens

Fra : HouDy, VFR 750 Fj

Dato : 15-09-01 07:07

Syncrotech er efterfølgeren til duotech (husk at købe et tonet visir til,
det tager 5sec at skifte om (har syncrotechen selv 8o) )

Fra : Spuck

Dato : 15-09-01 19:43

duotecen kan fåes til knap 1400,- dernede.
da den er udgået.
Den har dog en del støj sammenlignet med syncroen..
Du kan jo selv prøve dem begge og se hvad du mener
Sebastian, Odense
RF400