Hvad er den værd?
Fra : John Thomsen

Dato : 15-09-01 00:42

Min søn er kommet i besiddelse af en kombineret forstærker/mixerpult
fra Roland med betegnelsen PA400.

Da han ellers er mest til discotek, ku' farmand her godt tænke sig at
byde ham en anstændig pris for dyret, som de vist ellers kun bruger
til mikrofon-forstærkning. Disco-anlægget har nemlig 2 forstærkere a
2x1000 w i forvejen.

Men så'n en pult forekommer mig at være ret meget overkill til bare at
sku' forstærke en mikrofon eller to, og den vil sikkert passe bedre
til farmands country-band i stedet....

Er der ellers nogle her på tråden som har erfaringer med sådan et dyr?
Hvad har den kostet fra ny (og hvornår var det?) ?
Har den kendte styrker og svagheder til det skitserede brug med
forstærkning af akustiske instrumenter og et par sangmikrofoner?

Venligst
John

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 15-09-01 09:21

John Thomsen skrev i news:3ba2266c.10920597@news.cybercity.dk:

> Min søn er kommet i besiddelse af en kombineret forstærker/mixerpult
> fra Roland med betegnelsen PA400.

Sådan noget ved de meget mere om i gruppen news:dk.kultur.musik.produktion
hvor alle de udøvende musikere og grejnørderne holder til.

--
Kasper Damkjær - http://www.damkjaer.net

Outlook Express er _ikke_ en newsreader!
http://xnews.3dnews.net

Fra : Torsten Matthiessen

Dato : 15-09-01 15:12

hmmmmm......

/torsten/

Kasper Damkjær <usenet@damkjaer.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns911D693141EB5usenetdamkjaernet@194.19.194.7...

Fra : www.CRAZYNIGHT.dk

Dato : 15-09-01 15:43

> Sådan noget ved de meget mere om i gruppen news:dk.kultur.musik.produktion
> hvor alle de udøvende musikere og grejnørderne holder til.

Øøøøøøh?!?! Hvor er vi nu?!?

:] Have a smiley day.....and a CrazyNight!
Kenneth Lund Petersen, koordinator
70 22 72 99 | www.CRAZYNIGHT.dk | Polterabends & firmaarrangementer
75 85 33 39 | www.SPEAK2SPEAK.dk | Speakerarkiv & lydproduktion

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 15-09-01 19:29

"www.CRAZYNIGHT.dk" <kenneth@crazynight.dk> wrote in message

> Øøøøøøh?!?! Hvor er vi nu?!?

I både dk.kultur.musik og dk.kultur.musik.produktion... han havde, som jer,
ikke set at beskeden var crossposted :)

Jacob

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 16-09-01 08:28

Jacob Skaaning skrev i news:9o06jo$1f85$1@news.cybercity.dk:

> "www.CRAZYNIGHT.dk" <kenneth@crazynight.dk> wrote in message

Jeg er i news:dk.kultur.musik

> I både dk.kultur.musik og dk.kultur.musik.produktion... han havde, som
> jer, ikke set at beskeden var crossposted :)

Det er korrekt, sorry :)

MEN... når man crossposter _skal_ der sættes FUT til en gruppe! FUT (Follow-
up-to) er hermed sat til newd:dk.kultur.musik.produktion

Fra : Kenneth Bjerregaard

Dato : 15-09-01 22:45

On Fri, 14 Sep 2001 23:42:05 GMT, sir_john@vip.cybercity.dk (John Thomsen)
wrote:

Jeg har givet 2500,- for en PA 250 i januar måned i år.

--
mvh Kenneth Bj