navn på seriøs dommedagsfilm
Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 14-09-01 21:54

For nogle år siden, primært lige før Årtusindeskiftet var det meget
populært med katastrofefilm. Der kommer stadig en del af dem, men
kendetegneden for dem alle, er at USA redder jorden. Det bliver man jo
hurtigt træt af.
Så er jeg kommerti tanke, om at der blev lavet en film, der handler om
den sidste dag, før jorden rammes af et meteor. Denne(eller disse)
sidste dag(e) er så beskrivet realistisk i filmen.

Jeg kan ikke huske titlen, jeg mente den hed Last Days, men det er
vidst en Schwarzeneggerfilm (rædselsfuld i øvrigt).

Er der nogen, der kan hjælpe mig. Jeg er sikker på at den gik i
biografen.

--
Interesseret i fodbold?

Kig ind på nyhedsgrupperne dk.sport.fodbold og dk.sport.fodbold.engelsk

Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 14-09-01 22:05

On Fri, 14 Sep 2001 22:54:25 +0200, Anders H. Jørgensen
<hede_usenet@hotmail.com> wrote:

>Jeg kan ikke huske titlen, jeg mente den hed Last Days, men det er
>vidst en Schwarzeneggerfilm (rædselsfuld i øvrigt).
>
>Er der nogen, der kan hjælpe mig. Jeg er sikker på at den gik i
>biografen.

Så fandt jeg den alligevel. Den hedder Last Night, og handler om de
sidste 6 timer af menneskehedens eksistens

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 15-09-01 14:26

Anders H. Jørgensen <hede_usenet@hotmail.com> skrev:

> Så fandt jeg den alligevel. Den hedder Last Night, og handler om de
> sidste 6 timer af menneskehedens eksistens

Der var jo også "End of Days" med Arnold... Du havde vist blandet de to titler
sammen...

--
De bedste hilsner
Kevin Edelvang

"For øvrigt mener jeg, at folkekirken bør ødelægges!"

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 15-09-01 19:32

"Anders H. Jørgensen" <hede_usenet@hotmail.com> wrote in message

> Så fandt jeg den alligevel. Den hedder Last Night, og handler om de
> sidste 6 timer af menneskehedens eksistens

Den er fed, men den handler da overhovedet ikke om en meteor...?
Så vidt jeg husker ved man ikke hvorfor jorden går under, det er bare
stensikkert, og der er ikke noget at gøre ved det.
En meget anderledes og flot film. Jeg syntes faktisk den er værdig nok til
at være en del af min videosamling... jeg må købe den.

Jacob

Fra : Morten Møller Kriste~

Dato : 16-09-01 11:17

> Jeg kan ikke huske titlen, jeg mente den hed Last Days, men det er
> vidst en Schwarzeneggerfilm (rædselsfuld i øvrigt).

Er der nogen af hans film som ikke er rædselsfulde.
Filmens titel som nævnt tidligere er "End of days"
som handler om djævlen der kommer til jorden i form af Gabriel Byrne
(overtager hans krop eller sådan noget lignende tam tam), og Arnold er
selvfølgelig den eneste der kan stoppe ham.

Tak på forhånd og på forhånd tak
MVH
HANSON

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 16-09-01 11:20

Hej!

"Morten Møller Kristensen" wrote:

> Er der nogen af hans film som ikke er rædselsfulde.

Arnold har vist slet ikke lavet noget stort siden T1 og T2. Det skulle da lige
være Last Action Hero

--
Regards / M.v.h. Kim Voss Schrader

Tullende rundt i en rød Ford Escort 1.6i GLX '96 med nul gejl!

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 16-09-01 14:14

Kim Voss Schrader wrote:

> Arnold har vist slet ikke lavet noget stort siden T1 og T2. Det skulle da lige
> være Last Action Hero

Jeg syntes også at True Lies er voldsomt undervuderet. Det er bestemt en
seværdig actionkomedie.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 16-09-01 14:43

Hej!

Lars Hoffmann wrote:

> Jeg syntes også at True Lies er voldsomt undervuderet. Det er bestemt en
> seværdig actionkomedie.

Sorry, den glemte jeg lige i forbifarten. Ja, den er rigtig underholdende.

Fra : Anders Houmark

Dato : 16-09-01 22:36

Kim Voss Schrader skrev i meddelelsen <3BA4AC6F.C5A2CA6A@kampsax.dtu.dk>...
>Hej!

>Sorry, den glemte jeg lige i forbifarten. Ja, den er rigtig underholdende.

Og derudover er der:

6th Day, The (2000)
Eraser (1996)
Total recall (1990)
Running Man, The ( 1987 )

--
Anders Houmark
Reality kills innocence.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 17-09-01 13:33

Hej!

Anders Houmark wrote:

> Og derudover er der:
>
> 6th Day, The (2000)

Ikke set det.

> Eraser (1996)

Hmmm... Nogle underholdende scener, ellers ikke det vildt store. "I'm gonna
jumpstart your ass" står klart i hukommelsen ;)

> Total recall (1990)

Klassiker.

> Running Man, The ( 1987 )

Rimelig ok.

Tjo, så har han alligevel lavet en del der er ok. Last Days var dog totalt
_puke_...

Fra : JSMadsen

Dato : 20-09-01 15:11

Kim Voss Schrader skrev i meddelelsen <3BA5ED71.DA3709AC@kampsax.dtu.dk>...
>Tjo, så har han alligevel lavet en del der er ok. Last Days var dog totalt
>_puke_...

Last Days? Mener du ikke End of Days?!

--
/JONAS
http://www.dvd-basen.dk/ - links til 40.000+ DVD anmeldelser!

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 20-09-01 15:33

Hej!

JSMadsen wrote:

> Last Days? Mener du ikke End of Days?!

Whatever, den sutter ihvertfald!

(Jo, det er selvfølgelig End of Days)

Fra : Deaster

Dato : 17-09-01 10:23

"Lars Hoffmann" <larshoffmann@teleline.es> skrev i en meddelelse

> Jeg syntes også at True Lies er voldsomt undervuderet. Det er bestemt en
> seværdig actionkomedie.

Jep og den handler jo rent tilfældigt om nogle psykopatiske muslimer som
stort set vil tilintetgøre USA, og sprænge sidst i filme sprænge en
skyskraber i luften.

Jesper (Deaster)
Stop idioterne:
www.stopcopydan.dk

Fra : Mads T. Andersen

Dato : 22-09-01 20:57

"Lars Hoffmann" <larshoffmann@teleline.es> wrote in message

> Jeg syntes også at True Lies er voldsomt undervuderet. Det er bestemt en
> seværdig actionkomedie.
Enig, glæder mig til 2'eren, de er vist igang med indspilningen

/Mads