BRUTTO
Fra : Aleks & Karina Rasmu~

Dato : 14-09-01 19:34

Jeg har kigget efter hus især nedlagt landbrug,. pga hestene.. Men jeg
tvivler på at det er bedst at brutto er højt end den billige,?
Hvis gården eller villaens indholder er en "slags" gammel og trænger meget
moderændring, bør man købe den? eller bør man købe den " en lukus " med ny
køkken og badeværelse, men resten bare som feks selv lave om eller feks hvis
tagen er fårlig.

Er det sådan man skal vælge den "luxus køkken og badeværelse" fremover for
en 50´erne køkken og badeværelse,
Eller er det uden betydning? bare man kan lide hus vel?

Jeg synes brutto på 2500 kr er billig og flerst af dem er lidt dårlig, men
det er jo billig frem over en villa til 6000 kr vel? ellers en klassisk til
10.000 den har vi sgu ikke råd til
dog maks 7000 kr i brutto

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 15-09-01 23:03

"Aleks & Karina Rasmussen" <hyundai@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har kigget efter hus især nedlagt landbrug,. pga hestene.. Men
jeg
> tvivler på at det er bedst at brutto er højt end den billige,?

Find et hus/landbrug I bryder jer om til en netto-pris der passer jer.
Lad derefter jeres advokat eller en ejendomsmægler I selv hyrer (ikke
sælgers) rådgive om finansiering.

Niels