Nyt grafikkort: Krav DVI
Fra : Brian Fisker

Dato : 14-09-01 08:53

Jeg står for udskiftning af mit nuværende skod ATI Rage grafikkort med DVI
udgang.

Mit kommende grafikkort skal selvfølgelig have en fornuftig 2D-kvalitet, og
skal samtidig kunne tage en omgang Unreal o.lign. i ny og næ.

Da min skærm er med LCD/DVI stik, er det selvfølgelig et krav til
grafikkortet, at dette har DVI-out.

Jeg har fundet frem til følgende 3 "kandidater", men ved ikke hvilket, jeg
skal vælge.

Asus V7100 MX med DVI til 968 kr
Matrox Mill. G550 Dualhead TV-Out/DVI til 1065 kr
ATI Radeon256 med DVI - pris ukendt

TV-Out er selvfølgelig et plus :)

Hvilket skal jeg købe?

\Mandal

Fra : Peden

Dato : 14-09-01 21:24

> Asus V7100 MX med DVI til 968 kr
> Matrox Mill. G550 Dualhead TV-Out/DVI til 1065 kr
> ATI Radeon256 med DVI - pris ukendt
>
> TV-Out er selvfølgelig et plus :)
Jeg ville vælge Radeon'en den har efter sigende de bedste allround evner.
God 2d, rimelig 3d (i forhold til Geforce 2 pro), og tv in/out.
Den lille version , 32ddr er vist ikke så dyr.

mvh
Peden