1000,- til grafikkort
Fra : Martin Dam Petersen

Dato : 14-09-01 07:27

Hejsa

Hvilket grafikkort er bedst til lige omkring 1000,-, når det ikke skal
bruges særlig meget til spil (800-1200)? Jeg har altid haft en forkærlighed
for Matrox, men 450/550 får store slask på www.anandtech.com, hvor også
geforce2 mx400 kun bliver anbefalet, hvis geforce2 mx kort er udsolgt.
Derudover kiggede jeg på Asus Geforce2 GTS 32 MB DDR, AGPX4 PURE, retail,
hvilket koster 1269,- og det lyder temmelig fornuftigt(ikke noget mx, ddr
ram og ingen tv/video halløjsa, som jeg ikke skal bruge).

Hvad vil I anbefale?

/martin

Fra : Anon

Dato : 14-09-01 12:20

> Derudover kiggede jeg på Asus Geforce2 GTS 32 MB DDR, AGPX4 PURE, retail,
> hvilket koster 1269,- og det lyder temmelig fornuftigt(ikke noget mx, ddr
> ram og ingen tv/video halløjsa, som jeg ikke skal bruge).

Det har jeg. Gav godt nok 1900,- for det for lidt tid siden men sådan er det :)

Kan kun anbefales...

Fra : Kim S. Poulsen

Dato : 14-09-01 12:34

On Fri, 14 Sep 2001 08:26:48 +0200, "Martin Dam Petersen"
<martindp@it-snedkeren.dk> wrote:

> [...]
>hvilket koster 1269,- og det lyder temmelig fornuftigt(ikke noget mx, ddr
>ram og ingen tv/video halløjsa, som jeg ikke skal bruge).

Jeg har købt et til 999 i Fona. Creative 2GTS 32MB DDR AGPX4. Det er
et glimrende kort.
MVH. Kim S. Poulsen (OZ4ZP)

Fra : Jonny Jensen

Dato : 14-09-01 13:13