ZoneAlarm Pro
Fra : ArJo

Dato : 14-09-01 04:50

Hej Gruppe

Er langt om længe blevet dus med ZoneAlarm (gratis version). Mit
spørgsmål er så : For man så meget mere ud af at investere i
betalingsversionen??? Ifølge deres website lyder det jo meget godt det
hele.
Findes der så egentligt nogle der formidler pro versionen her i dk??

ArJo

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-09-01 08:48

ArJo wrote:

> [...]
> spørgsmål er så : For man så meget mere ud af at investere i
> betalingsversionen??? Ifølge deres website lyder det jo meget godt det

Så vidt jeg husker, er den største forskel på den gratis version og
pro-versionen, at sidstnævnte understøtter et lokalt netværk. Så hvis du
kun har en computer på forbindelsen, skulle du sagtens kunne nøjes med
den gratis udgave.

Mvh Kim Ludvigsen

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 14-09-01 16:33

Gratis udgaven understøtter også lokalt netværk: seurity: Advanced: IP range

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : TeameT

Dato : 14-09-01 18:00

Tjaah... Hvsi du er meget udsat for hackerangreb kan du helt sikkert godt
bruge za pro. Her kan man i modsætning til za free lukke porte manuelt (både
ind- og udkommende) + programmet checker på det forskellige programmers
checksum således man ikke bare kan skifte filerne ud og derved indlægge et
virus. Jeg mener helt sikkert za pro kommer op på siden af blackice defender
hvis ikke lidt over pga den store support + stor brugervenlighed +
simplicity.

Men til privat brug er det HELT unødvendigt!