Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
TV out
Fra : Peden

Dato : 13-09-01 20:47

Det ser ud til at TV via computeren er et varmt emne, jeg vover pelsen
alligevel

Jeg er den lykkelige ejer af et Geforce 2mx, uden tv ting, og et ATI
tv-kort.
Jeg kan sagtens se tv på computeren, men det jeg helst ville var at gøre det
muligt at se computer på TV'et (divx osv). Mit TV-kort har udover antenne og
sound out, et composite in og et s-video-in. Nu kommer det store spørgsmål,
betyder disse to porte at jeg kun kan overføre den ene vej, eller kan jeg
sagtens overføre billede til TV'et?

Grunden til jeg ikke har prøvet endnu er at det lidt er noget pis at bruge
penge på kabler hvis lortet ikke fungerer.

mvh:
Peden

ps: Nej jeg har ikke en manual, det var en gave fra en som ikke gad have
det, og hvad fanden jeg har masser af ledige PCI-slots, bare synd jeg ikke
har brugt det endnu

Fra : DeBoss

Dato : 14-09-01 05:49

TV-in betyder at du KUN kan sende signal ind i kortet... det kan KUN optage...

for at se PC på TV skal du have et med en udgang (jeps TV-out) eller et grafikkort Ala Matrox G400 Dualhead der har 2 udgange.. hvoraf den ene kan bruges direkte på TV..

Så indtil videre kan du roligt spare pengene

Mvh Dennis