Nokia 8850 sikkerhedskode
Fra : Morten Jensen

Dato : 13-09-01 20:06

Hej!

Jeg skal hjælpe en kammerat med hans Nokia 8850...

Den er låst til alle kort med en sikkerhedskode, det er ikke 12345....

Jeg har ikke noget datakabel, kun et flasherkabel..

Kan man på nogen måde ved hjælp af dette se sikkerhedskoden?

Morten

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 13-09-01 21:55

Morten Jensen skrev:

>Jeg har ikke noget datakabel, kun et flasherkabel..
>Kan man på nogen måde ved hjælp af dette se sikkerhedskoden?

Desværre ikke, nej.

Hvis I ikke har ændret koden, så prøv at få den til at spørge om
koden, og lad den så ligge uden I har tastet noget ind i 15 sekunder -
og så taster I 12345. Jeg har haft et par telefoner hvor koden HAR
været 12345, men den først har accepteret koden efter et kvarters tid
- mærkeligt nok.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: www.simlock.dk
Nyt design på siden er ved at være klar - kig forbi!

Fra : Morten Jensen

Dato : 13-09-01 22:03

Hvor mange gange kan man indtaste koden?

Og hvad sker der når den evt. bliver indtastet for mange gange.....?

Morten

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 13-09-01 22:15

Morten Jensen skrev:

>Hvor mange gange kan man indtaste koden?

Tusinde...

>Og hvad sker der når den evt. bliver indtastet for mange gange.....?

Så får du tusinde forsøg mere

Noget andet er unlock-koden.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Morten Jensen

Dato : 13-09-01 22:22

> Tusinde...
Ok..

> Så får du tusinde forsøg mere
"LOL"

Går så ud fra at efter 2000 forsøg har man 2000 mere

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 13-09-01 22:26

Morten Jensen skrev:

>Går så ud fra at efter 2000 forsøg har man 2000 mere

Nej - efter 2000 forsøg får du endnu 1000, og efter de 3000 får du
endnu 1000

Tryk du bare løs...

venligst,
Lasse Hedegaard