MC pap (anbefalinger ønskes)
Fra : Analouge

Dato : 13-09-01 19:48

Jeg har et bil-kørekort, men jeg har i samtlige 3 år ærget mig over, at jeg
ikke også fik et MC-pap ved samme lejlighed! - Nu er der gået FOR lang tid,
så nu vil jeg i det mindste undersøge mulighederne!
Jeg bor i Aalborg og vil gerne vide, om nogle af jer (MC'ister) kan anbefale
en god køreskole; der med en god undervisning og naturligvis rimlige priser,
kan gøre mig yderst trafiksikker på en stor MC!? (Jeg er 22 år)
Naturligvis har jeg haft nogle skoler i kikkerten, men jeg kender desværre
ikke nogen, der har taget kategori A-kort i Aalborg!

..... Eller skulle jeg bare vente, til der er faldet dom i monopolsagen!

Anbefalinger modtages med glæde!

Fra : HouDy, VFR 750 Fj

Dato : 13-09-01 20:26

jeg tog sidste år hos Hans Jensens køreskole i møldrup ved Hobro ... prisen
er nu 6500,- med alt

foregår dels i weekender... ring på 86691697 / 21297117

Fra : Analouge

Dato : 14-09-01 06:56

> jeg tog sidste år hos Hans Jensens køreskole i møldrup ved Hobro ...
prisen
> er nu 6500,- med alt
Okay, men hvordan er undervisningen? - Den får altså en højere prioritet!
Desuden synes jeg, at ca. 50 km (mellem Aalborg og Møldrup) er LIGE i
overkanten, men selvfølgelig, hvis undervisningen er i top?! - Så vil jeg
måske overveje!

Fra : Peter J

Dato : 14-09-01 16:27

HouDy, VFR 750 Fj <henrik_hougaard@hotmail.com> skrev i en
> jeg tog sidste år hos Hans Jensens køreskole i møldrup ved Hobro ...
prisen
> er nu 6500,- med alt
>
> foregår dels i weekender... ring på 86691697 / 21297117

Jeg tog kortet sammen med Houdy og kan kun anbefale køreskolen.

Hilsner fra
Peter
CBR 1000 + GSX 400 F

Fra : Steen

Dato : 14-09-01 08:21

"Analouge" <oln@hotmail.com> wrote..

> [...]
priser,
> kan gøre mig yderst trafiksikker på en stor MC!?

Jeg tog kørekort hos MC-køreskolen i Nørresundby (Lone her fra gruppen) og
var ganske godt tilfreds. Så det må absolut blive mit bud.

Steen

Fra : Claus Rittig

Dato : 14-09-01 13:47

"Steen" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg tog kørekort hos MC-køreskolen i Nørresundby (Lone her fra gruppen) og
> var ganske godt tilfreds. Så det må absolut blive mit bud.

Hende vil jeg også foreslå. Hun lavede gratis et kort
teori-genopfrisknings-kursus for gamle røvhuller hvor jeg deltog, og mit
indtryk er at det er et godt sted at tage kørekort - og så kan du tage det
på en Harley...

Rittig

Fra : Martin Sørensen

Dato : 14-09-01 15:45

og
> Hende vil jeg også foreslå. Hun lavede gratis et kort

Det var ellers billigt..

> teori-genopfrisknings-kursus for gamle røvhuller hvor jeg deltog, og mit
> indtryk er at det er et godt sted at tage kørekort - og så kan du tage det
> på en Harley...

Hvorvidt man så kan lide det eller ej.. Jeg tog kortet der for ikke så mange
måneder siden, og synes også godt om skolen. De kører hele året, så man kan
godt tage kortet i løbet af vinteren, hvis man synes. Det giver måske lidt
flere færdigheder i at holde cyklen oprejst, når det er rigtigt koldt.

Hun er desuden yderst fleksibel og giver timer, når du har tid. Du kan kigge
efter mere info på www.mc-koereskolen.dk.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : bo

Dato : 13-09-01 23:42

tog i foråret hos heinrich nielsen i aalborg øst, de er ikke de billigste,
men er selv motorcykkel entusiaster og holder endda træf for gamle elever.
en del af grunden til at de er en smule dyrere er at den tekniske banekørsel
og sidevogn foregår på jyllandsringen.
jeg gav 8500.- ialt ...
bo v

Fra : Steen D. Pedersen

Dato : 14-09-01 13:49

"bo" <bla@bla.com> wrote..

> tog i foråret hos heinrich nielsen i aalborg øst, de er ikke de billigste,
> men er selv motorcykkel entusiaster og holder endda træf for gamle elever.

Jeg tog faktisk mit bilkørekort ved Heinrich, og kan også sagtens anbefale
ham.

Mvh
Steen

Fra : Per Pedersen

Dato : 14-09-01 17:54

Prøv at tage en snak Med Lone Ginnerup fra MC-køreskolen i Nørresundby. Hun
giver en anderledes god undervisning.

Med Racende venlig Hilsen
Per Pedersen